پارتیزان عشق

ساخت وبلاگ

چگونه عقیمی و ناباروری را درمان کنم ؟

چرا تعداد اسپرم های من کمه ؟ راهی برای درمانش هست؟

تکلیف مردهایی که ناخواسته دچار عقیمی و ناباروریاسپرم میشن چی هست ؟

ایا تا اخر عمرم باید حسرت داشتن بچه را داشته باشم ؟

چهکار کنم تعداد اسپرم هام و کیفیت ان ها برای بچه دار شدن زیاد بشه ؟

منکه مجبور شدم وازکتومی کنم باید تا اخر عمرم لذت پرتاب و پاشش منی را دیگهنداشته باشم ؟


درمان نا باروری آقایان سمناکس

نحوه عملکرد سمناکس Semenax :

از زمانی که جنس مذکر (مردان) به دنبال یافتن راهی جهت افزایش پاشش منی و همچنین اورگاسم قوی تر بوده اند ، کپسول سمناکس با فرمولاسیون قوی بوجود آمد تا این خواسته آقایان را برآورده و آنها را در کسب تجربه ها و ستاوردهای جدید (دستیابی به لذت بیشتر) کمک کند.

یکی از ساختارهای موفقیت در ذهن انسان زنده داشتن یک رابطه رضایت بخش عالی است. یک فرد همیشه علاقمند است که تصور مثبتی نسبت به دنیا ، زندگی اطرافش و احساس رضایتی از خود داشته باشد. لذا داشتن یک رابطه رضایت بخش عمیقا” با دو جنبه ی اجتماعی و شخصی زندگی فرد گره خورده است.

وقتی تخلیه منی صورت می گیرد آلت جنــ.ــسـی (پنیس) منی را به سمت خارج پمپاژ کرده و بیرون می ریزد .لذا موجب احساس لذت در بسیاری از مردان وزنان می شود(ارگاسم).

داشتن حجم زیادی از منی در هر بار تخلیه از پنیس می تواند موجب تماس جنــ.ــسـی طولانی تر شود. وقتی میزان تخلیه منی افزایش یابد احساس لذت بیشتری را به دنبال دارد و رضایت فرد از رابطه رضایت بخش بیشتر می شود.لذا تخلیه طولانی تر تجربه ی اوج لذت جنــ.ــسـی (ارگاسم) را در هر دو شریک جنــ.ــسـی افزایش داده و بهتر می کند.

منی و باروری:

برای یک لقاح طبیعی، وجود یک تخمک ومقدار زیادی اسپرم لازم است. یک مرد متوسط می تواند بیشتر از صد ها میلیون اسپرم در چند مدت در هر روز تولید کند. فاکتورهایی وجود دارند که می توانند روند اسپرم سازی را مختل نموده و اثرات سویی داشته باشند.

فاکتورهایی نظیرسیگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذایی ،عدم فعالیت جسمانی ،گرما و حتی پوشیدن لباس های تنگ وچسبان در اطراف ران ها افزایش حجم منی موجب افزایش درصد باروری می شود.

اگر زوجین قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ی اسپرم تولید شده در هر بار تخلیه کاملا”به اندازه ی کیفیت اسپرم مهم است.

آنالیز منی مرد یا ارزیابی منی:

بیشتر برای بررسی علل مربوط به مرد در نازایی انجام می گیرد.

برای ارزیابی ابتدا باید ۲الی۳ روز از تماس جنــ.ــسـی خود داری شود.

در حالت طبیعی آنالیز منی در این موارد صورت می گیرد:

- حجم ۲تا۶ میلی لیتر

- زمان ابکی شدن منی ۳۰دقیقه

- شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ میلیون در هر میلی لیتر

- درصد اسپرم با حرکت به سمت جلوبیش از ۵۰٪

-پ .هاش 7.7 الی 8.2

-حاوی 90 کپسول سنماکس (سمنکس)

- شکل یا مرفولوژی بیش از ۵۰٪

در صورتی که نتایج آنالیز طبیعی باشد تقریبا” علل مربوط به مرد در نازایی رد می شود.

بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنــ.ــسـی شما را هم بیشتر سازد.

در هر انزال چند اسپرم وجود دارد؟
به طور میانگین در هر یک چهارم انس از مایع منی در حدود 500 میلیون اسپرم شناور است یا به عبارتی یه اندازه ی 5/2 برابر جمعیت ایالات متحده یک مرد معمولی در طول زندگی اش حدود 18 لیتر مایع منی یا تقریبا 5/1 تریلیون اسپرم را به حرکت در می آورد. بنابر این از نظر تئوری او قادر است 500 برابر جمعیت کره خاکی پدر شود.

کپسول Semenax دقیقا چه عملی را انجام میدهد ؟

این کپسولها دارای مجوز و گواهینامه cGMP (تولید در شرایط مطلوب) میباشد. سمناکس محصولی است 100% طبیعی و مورد تایید تمامی پزشکان میباشد. این محصول با نسبت دقیق عصاره های گیاهی فرموله شده ، و اثرات زیر را خواهد داشت :

اورگاسم قوی و طولانی مدت (بصورت دائمی و همیشگی) ، افزایش حجم اسپرم ، افزایش تعداد اسپرم (جهت افرادی که دچار ناباروری هستند) ، افزایش و بهبود قابل توجه رضایت جنــ.ــسـی ، قدرتمند کردن غدد جنــ.ــسـی ، افزایش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوی اسپرم ، معالجه افرادی که حجم اسپرم کمی دارند ، افزایش باروری و پتانسیل جنــ.ــسـی ، افزایش کیفیت اسپرمها ، بهبود ساخت اسپرم و منی و....

کپسول Semenax™ کپسولی است که میزان اسپرم را تا 500 برابر افزایش میدهد. این کپسول علاوه بر افزایش حجم اسپرم در زمان انزال ، شدت و قدرت ارگاسم را نیز افزایش میدهد.

مزایا و نتایج سمناکس :

این کپسولها دارای مجوز و گواهینامه cGMP (تولید در شرایط مطلوب) میباشد. سمناکس محصولی است 100% طبیعی و مورد تایید تمامی پزشکان میباشد. این محصول با نسبت دقیق عصاره های گیاهی فرموله شده ، و اثرات زیر را خواهد داشت :

1. اورگاسم قوی و طولانی مدت (بصورت دائمی و همیشگی)

2. افزایش حجم اسپرم

3. افزایش تعداد اسپرم (جهت افرادی که دچار ناباروری هستند)

4. افزایش و بهبود قابل توجه رضایت جنــ.ــسـی

5. قدرتمند کردن غدد جنــ.ــسـی

6. افزایش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوی اسپرم

7. معالجه افرادی که حجم اسپرم کمی دارند

8. افزایش باروری و پتانسیل جنــ.ــسـی

9. افزایش کیفیت اسپرمها

10. بهبود ساخت اسپرم و منی

11. تقویت و تنظیم عملکرد غدد جنــ.ــسـی مرد

12. تنظیم عملکرد بیضه ها و تولید هورمونهای جنــ.ــسـی

13. درمان عقیمی و ناباروری های ناخواسته

14. انزال انفجاری همزمان با افزایش چشمگیر پرتاب منی

15. و....

نتایج واقع بینانه : بیشتر مردانی که از سمناکس استفاده میکنند اثرات آن را بلافاصله و در کمتر از 2-3 روز احساس میکنند. با ادامه استفاده نتایج به حداکثر خود خواهد رسید و تا زمانی که شما بخواهید خواهد ماند.

سئوال و جواب:

سمناکس به عنوان بهترین تقویت کننده مایع منی در نظر گرفته شده است. این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند. همچنین این محصول به افرادی که تمایل به افزایش میزان و شدت انزال و اورگاسم قویتر دارند کمک میکند تا به خواسته خود برسند.

آیا این محصول فقط مخصوص مردانی است که مشکل ناباروری دارند ؟

Semenax علاوه بر اینکه مشکلاتی مانند ناباروری مردان از قبیل کمبود تعداد اسپرم و میزان تحرک کم اسپرم را درمان میکند ، در عین حال برای مردانی که مایل به افزایش حجم اسپرم و افزایش شدت پاشش و اورگاسم قوی تر هستند ، مناسب است.

چرا حجم بیشتر مایع منی باعث اورگاسم قویتر میشود ؟

با افزایش میزان اسپرم تولیدی ، اندام جنــ.ــسـیتان باید انقباض سخت تری را برای مدت طولانی داشته باشد ، بنابراین اورگاسم چهار یا پنج برابر قویتر خواهد بود و بیشتر طول میکشد ، این موضوع سبب لذت فوق العاده زیادی در فرد خواهد شد.

استفاده از این کپسولها چه مزایای دیگری دارد ؟

علاوه بر افزایش حجم اسپرم و مایع منی ، باروری افزایش یافته ، بعلاوه اورگاسم قویتر رضایت بیشتر شما را در پی دارد ، بهبود عملکرد جنــ.ــسـی ، افزایش اعتماد به نفس ، افزایش میل جنــ.ــسـی و.... از دیگر مزایای این کپسول میباشد. همچنین بسیاری از مردان گزارش داده اند که با ادامه مصرف این محصول مشکلات نعوظ آنها نیز درمان شده است.

تفاوت ویاگرا با سمناکس چیست ؟

ویاگرا حجم اسپرم و مایع منی را افزایش نمیدهد ، ویاگرا حالت مخدر دارد و استفاده از آن همراه با عوارض و خطراتی همراه است در حالی که Semenax یک کپسول 100% طبیعی و بدون عوارض میباشد و مواد مخدر نیست. Viagra در شرایط خاص نیاز به نسحه پزشک دارد اما کپسول سمناکس نیاز به نسخه پزشک ندارد.

آیا Semenax کپسول مطمئنی است ؟

بله ، یکی از اولین سئوالاتی که هر فرد در مورد این کپسول میپرسد بحث سلامت آن است. سمناکس با پایه اسیدهای آمینه ساخته شده است. این اسیدهای آمینه با اضافه کردن گیاهان کنستانتره شده ، برای بدن 100% مفید و بدون خطر است.

من عمل Vasectomy انجام داده ام آیا میتوانم از این محصول استفاده کنم ؟

بله ، با این شرایط کپسول میزان منی و حجم پرتاب و... را افزایش میدهد اما کیفیت و تحرک اسپرم را افزایش نخواهد داد و باروری ایجاد نمیکند.

نحوه مصرف کپسول Semenax :

بهترین روش استفاده روزی 3 عدد کپسول همراه با 3 وعده غذایی میباشد. بهتر است همراه با صبحانه یک عدد ، همراه با ناهار یک عدد و همراه با شام یک عدد خورده شود.

حاوی 90 کپسول سنماکس (سمنکس)

نکات مهم حین استفاده :

این محصول به دلیل محتویات گیاهی که دارد هیچگونه تداخل دارویی ندارد و با هر دارویی قابل استفاده است.

بهتر است از سبزیجات تازه از جمله سیر ، پیاز ، پیازچه ، تره و.... همچنین میوه هایی مانند موز و... استفاده نمایید. این کمک میکند تا شما هرچه سریعتر به نتیجه مورد نظر خود برسید.

قیمت خرید : 139,000 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش








درمان ناباروری درمان ناباروری اقایان با اسپرم ساز سمناکس ... - 12 مه 2012‎ – فروش پستی كپسول سمناكس| افزایش حجم منی و اسپرم | درمان ناباروری ... از زمانی که جنس مذکر (مردان) به دنبال یافتن راهی جهت افزایش پاشش منی و همچنین ... العاده قوی اسپرم ، معالجه افرادی که حجم اسپرم کمی دارند ، افزایش باروری و پتانسیل جنــ. ... سمناکس به عنوان بهترین تقویت کننده مایع منی در نظر گرفته شده است.قرص سمناکس| Semenax فروشگاه اینترنتی سمناکس |اسپرم ساز ..8 مارس 2012‎ – کپسول Semenax™کپسولی است که میزان اسپرم را تا 500 برابر افزایش میدهد. ... تقویت و تنظیم عملکرد غدد جنسی مرد ... درمان عقیمی و ناباروری های ناخواسته ... سمناکس به عنوان بهترین تقویت کننده مایع منی در نظر گرفته شده است. ... علاوه بر افزایش حجم اسپرم و مایع منی ، باروری افزایش یافته ، بعلاوه اورگاسم .فروش ویژه لارجرباکس طلایی – لارجر باکس-دستگاه افزایش سایز –به طور میانگین در هر یک چهارم انس از مایع منی در حدود 500 میلیون اسپرمشناور است یا ... سمناکس به عنوان بهترین تقویت کننده مایع منی در نظر گرفته شده است. این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند. ... مانند ناباروری مردان از قبیل کمبود تعداد اسپرم و میزان تحرک کم اسپرم را درمان میکند ..معجزه گر سمناکسدرمان نا باروری آقایان سمناکس نحوه عملکرد سمناکس Semenax : از زمانی که جنس ,معجزه گر سمناکس. ... یک مرد متوسط می تواند بیشتر از صد ها میلیون اسپرم در چند مدت در هر روز تولید کند ... -حاوی 90 کپسول سنماکس (سمنکس) ... درمان عقیمی و ناباروری های ناخواسته ... سمناکس به عنوان بهترین تقویت کننده مایع منی در نظر گرفته شده است.چگونه خوش اندام و خوش هیکل شوم23 مه 2012‎ – اسلمینگ _ نمایندگی فروش قرص های لاغری _ درمان عقیمی ونابارور ... بزرگ کردن الت _ درمان ناباروری _ حجیم کردن و قطور کردن الت _ درمان عقیمی _ ... مگنا آر ایکس بزرگ کننده آلت مردان محصول آمریکا ..... قرص سمنکس - دارو افزایش دهنده قدرت . ..... میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند.کپسول درمانگر ناباروری آقایان سمناکس semenaxژل بهداشتی لیز و روان کننده(لوبریکانت) lubri gel .... درمان ناباروری و افزایش حجم ترشحات انزال در مردان کپسول سمناکس semenax ... افزایش تعداد اسپرم های موجود (sperm count) ... افزایش قوای مردانگی ، میزان باروری و بهبود مشکلات عقیمی ... این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند.5 مارس 2012‎ – قرص بزرگ کننده و افزایش سایز آلت مردان ویگرکس پلاس VigRXPlus ویژه ...... این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند. ... برچسب ها: خرید پستی قرص سمنکس ,Semenax درمان ناباروری با قرص .... |اسپرم ساز سمناکس| کپسول سمناکس| کپسول سمناکس اصل Semen ( ) ...لارجر باکس ویژه – پکیج طلایی – افزایش سایز – بزرگ کننده – دستگاهدستگاه وكیوم برای درمان انواع ناتوانی های جنسی مردان(و حتی زنان) | دستگاه ...... درمان عقیمی و ناباروری های ناخواسته. 14. ... این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند. .... قرص سمناکس| Semenax فروشگاه اینترنتی سمناکس |اسپرم ساز سمناکس| کپسول سمناکس| کپسول سمناکس اصل لارجر باکس ویژه – پکیج طلایی – افزایش سایز – بزرگ کننده – دستگاه کشش آلت ...... درمان عقیمی و ناباروری های ناخواسته ... این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی ..... قرص سمناکس| Semenax فروشگاه اینترنتی سمناکس |اسپرم ساز سمناکس| کپسول سمناکس| کپسول سمناکس اصل Semen .کس-اکستندر-وکیوم-روناس طب-محصولات جنسی زناشویی ...روی تنفس پوست تاثیرعالی می گذارد و باعث سریع شدن سوخت و ساز سلولیت(چربی زیر پوست ران و كپل) می شود. ... عرق درمانی یک روش عالی قدیمی است و تعریق می تواند بسیاری از آلاینده های محیطی ناشی ...... درمان عقیمی و ناباروری های ناخواسته ... این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند. خرید اینترنتی کپسول سمنکس سمناکس. کپسول زیاد کننده اسپرمخرید+اینترنت... - 29 مه 2012‎ – برچسب ها : خرید کپسول اسپرم ساز سمناکس ، کپسول درمانگر ناباروری ... دهنده مقدار اسپرم | راههای افزایش قدرت پرتاب منی | داروی تقویت کننده قدرت کپسول اسپرم ساز سمناکس کپسول اسپرم ساز سمناکس - ... اسپرم ، معالجه افرادی که حجم اسپرم کمی دارند ، افزایش باروری و پتانسیل جنــ. ... خرید پستی [کپسول چاق کننده . ... داروی تولید اسپرم,بهترین داروی تقویت, اسپرم کپسول گیاهی اسپرم ساز سمناکس Semenax سمنکس اسپرم كپسول گیاهی اسپرم ساز سمناكس Semenax سمنکس · جدیدترین .. قرص سمنکس - افزایش دهنده مقدار و جهش اسپرم برای بارور شدن ... منقبض و منبسط کننده آلت ( کلاهک آلت ) هنگام جهش اسپرم که باعث چندین برابر شدن لذت (ارگاسم) . قرص سمناكس ارزان - دارو برای حجم منی و اسپرم سازقرص افزایش سایز و بزرگ کننده آلت تناسلی مردان - قرص افزایش سایز و بزرگ ... کاربرد قرص سمنکس: افزایش دهنده مقدار و جهش اسپرم - درمان ناباروری - ساخت آمریکا ... قوی اسپرم _ معالجه افرادی که حجماسپرم کمی دارند _ افزایش باروری و پتانسیل . داروی اسپرم ساز و تقویت باروری آقایان و افزایش دهنده آب مردان سمنکس . متاهلین و همسران و بزرگسالان❤❤ - داروی اسپرم ساز و تقویت باروری آقایان و افزایش دهنده آب مردان سمنکس سمناکس Semenax : - خرید پستی محصولات توانبخشی و جذب ... فروشگاه هدیه های اینترنتی - افزایش حجم اسپرم و باروری با قرص سمنکس 1 مارس 2012‎ – ... افزایش حجم اسپرم و باروری با قرص سمنکس - آیا به فکر خرید پستی از اینترنت ... »تاخیری و بزرگ کننده اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E ..داروی بزرگ كننده - بهترین داروی اسپرم ساز مردان این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند. ... دردهایی که بیش از اندازه طولانی می شود و یا حالت برگشتی دارد نیز مشکل ساز خواهد . ... خرید داروی گیاهی جهت افزایش اسپرم و درمان ناباروری،قرص سمنکس- تقویت كننده اسپرم مرد - قرص اسپرم ساز مردان - افزایش جهش اسپرم ..47-5تقویت%20كننده%... - 15 آگوست 2011‎ – تقویت كننده اسپرم مرد - قرص اسپرم ساز مردان - افزایش جهش اسپرم - سمنكس ... کاربرد قرص سمنکس: افزایش دهنده مقدار و جهش اسپرم - درمان ناباروری - ساخت آمریکا ... قوی اسپرم _ معالجه افرادی که حجماسپرم کمی دارند _ افزایش باروری و . کپسول درمانگر ناباروری سمنکس semenax اورگاسـم قوی
... Semenax | فروش اسپرم ساز سمناکس Semenax|خرید قرص سمناکس-خرید قرص. ... تخفیف خرید نقدی: 0% + هدیه, کپسول درمانگر ناباروری سمنکس semenax اورگاسـم قوی ... قوی اسپرم ، معالجه افرادی که حجم اسپرم کمی دارند ، افزایش باروری و پتانسیل جنسی ... سمناکس به عنوان بهترین تقویت کننده مایع منی در نظر گرفته شده است. پسول سمنکس اصل فقط 100تومان سمنکس ارزان اصل کپسول سمنکس اصل فقط 100تومان سمنکس ارزان اصل. کپسول سمنکس جهت افزایش ارگاسم درمان ناباروری های جنسی و افزایش اسپرم و... به صورت دائمی و بدون هیچ گونه . کپسول سمنکس کپسول سمنکس جهت افزایش ارگاسم درمان ناباروری های جنسی و افزایش اسپرم و... به صورت دائمی و بدون هیچ گونه عوارض و بازگشت میباشد قیمت محصول اصل فقط . خرید اینترنتی کپسول سمنکس سمناکس کپسول سمنکس جهت افزایش ارگاسم درمان ناباروری های جنسی و افزایش اسپرم و... به صورت دائمی و بدون هیچ گونه عوارض و بازگشت میباشد قیمت محصول اصل فقط .. خرید کپسول سمنکس تخفیف نقدی: 0 درصد کپسول سمنکس اصل فقط 100تومان سمنکس ارزان اصل. کپسول سمنکس جهت افزایش ارگاسم درمان ناباروری های جنسی و افزایش اسپرم و... به صورت ... کپسول درمانگر ناباروری مردان سمناکس./کپسول+درمانگ.. نمایندگی مجاز دستگاه لارجر باکس و کپسول سمناکس ... خرید کپسول سمناکس درمانگر ناباروری آقایان - خرید اینترنتی ، خرید اینترنتی کپسول سمنکس سمناکس. اربرد محصول: افزایش دهنده اسپرم برای بارور شدن این کپسولها دارای مجوز و گواهینامه cGMP (تولید در شرایط مطلوب) میباشد. سمناکس محصکپسول سمنکس - خدمات. خرید قرص کپسول سمنکس سمناکس افزایش منی اسپرمساز کپسول درمانگر ناباروری سمنکس semenax قیمت: 188000 تومان این کپسولها دارای مجوز و گواهینامه cGMP (تولید در شرایط مطلوب) میباشد. سمناکس محصولی است خرید كپسول سمنکس – كپسول افزایش حجم منی ارزان | افزایش سایز آلت ... خرید كپسول سمنکس – كپسول افزایش حجم منی ارزان. . كپسول درمانگر ناباروری سمنكس semenax. قیمت: 1880000 ریال. كپسول درمانگر ... خرید کپسول سمنکس اصل افزایش اسپرم درمان ناباروری - کرم کینگ . 23 مه 2012‎ – فروش پستی محصولات زناشویی محصول مورد نظر خود را با نام مشتعار دریافت کنید سپس وجه ان را به مامور پست بپردازید محصولات در بسته غیر قابل . کپسول سمناکس دارو.ی گیاهی افزایش اسپرم اب منی کپسول سمنکس . 3 آوریل 2012‎ – سمنکس,قرص سمنکس,کپسول سمنکس سمناکس درمانقرص سمنکس - افزایش دهنده مقدار و جهش اسپرم برای بارور شدندوستان عزیز جهت کسب اطلاعات .

EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 06:52:

لارجرباکس طلائی

آخرین دستاورد در اورولوژی راه حلی مناسب برای آقایانی که تمایل به افزایش سایز آلـــت تنـاسـلی خود دارند فراهم آورده که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی (اکـستندر) می باشد.
با نگرش به وجود راهکارهای ناکار آمد مختلف موجود در بازار، همچون پمادها و داروها، جهت افزایش رضایتمندی از سایز و حجم آلـــت، در این میان دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی با بهره گیری از روش های نوین درمانی روز دنیا با مکانیزمی راحت و مطمئن، راه حلی بدون عوارض جانبی، بدون نیاز به دارو و جراحی و برگشت ناپذیر مبتنی بر اصل طبی کشش (Traction) فراهم می آورد.
دستگاه اکـستندر قابلیت ایجاد 5/6 سانتی متر کشش کنترل شده، تدریجی و مداوم را بر روی آلـــت دارد که این کشش طی مدت 8 ماه استفاده از دستگاه ایجاد می شود.کشش ایجاد شده توسط این وسیله باعث افزایش توانایی بافت ها جهت تطبیق با کشش وارد شده می شود و و موجب بازسازی و بافت سازی جدید در ساختار اسفنجی عروقی آلـــت گردیده که نتیجتا باعث افزایش سایز بین 2 تا 5 سانتی متر در طول و 1 تا 5/1 سانتی متر در قطر می گردد.
همچنین استفاده از این دستگاه تا 70 درصد در اصلاح انحراف، انحنا و درمان بیماری پیرونی (Peyronic) موثر است.
مزایای ویژه این دستگاه استفاده راحت و آسان از آن زیر لباس به مدت 3 الی 8 ساعت در شبانه روز، بدون ایجاد مزاحمت در راه رفتن، نشستن و انجام کارهای روزمره می باشد.
قیمت دستگاه های اکـستندر با توجه به طراحی پایه ها و وجود مگنت های مغناطیسی متفاوت است. نکته مهم:براساس استعلام ونظرسنجی ازخریدارانی که بطورصحیح ومنظم ازدستگاههای وکیوم واکـستندراستفاده نموده اند،رضایتمندی 80 تا90 درصداعلام گردیده است.

-------------------------------------------------------------------------------


توضیحات تکمیلی:
جدیدترین دستگاه دراروپا جهت درمان ناتوانی جنــســی ، افزایش قطر , درازا و سایز کلی آلـــت واصلاح انحراف آلـــت تنـاسـلی مردان.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی در (Device Extender ) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نیز گردیده است . که تمامی این موارد و همچنین شماره و لیبل وزارت بهداشت ایران بر روی محصول درج گردیده است.قیمت مختلف دستگاههای اکـستندر به شرح زیر است:
پرو اکـستندر مگنت دار155000تومان
دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 71049/ 7/ک دارای استاندارد
ISO 13485:2003 تائیدیه از وزارت صنایع و معادن
هزارن مرد، هـمه روزه جهت بهبود سایز آلـــت و عملکرد آلـــتشان به پزشک مراجعه می کنند.
یک آلـــت تنـاسـلی بزرگتر و قویتر؛ اعـتماد به نفـس بیشتر و حل مشکلات روحی و روانی را به همراه خواهد داشت.
آخرین دستاورد در اورولوژی، راه حلی جهت دستیابی به این تقاضای مردان است که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی می باشد.
آنالیز بازار محصولات:
روشهای ناکارآمد و بی تأثیر برای رشد آلـــت
1/ ماساژورها
نرخ رشد: بی تأثیر
عوارض جانبی: ماساژ منجر به تغییر شکل آلـــت می شود.
نتیجه : فـریب آمیز و گول زننده
2/ وکیوم پمپ
نرخ رشد : حدودا" یک سانتیمتر
عوارض جانبی: رشد ساختگی و موقتی
نتیجه : کاربرد این وسیله بیشتر جهت رفع مشکلات نـعــوظ Erection Dysfunctionمی باشد.(تاثیری بر رشد ندارد)
3/ قرصها
نرخ رشد : یک سانتیمتر به صورت موقـتی
عوارض جانبی : ناتوانی، تورم پروستات، واریکوسل، هپاتیت و آسیبهای فـراوان به بافـت آلـــت
نتیجه : رشدآلـــت ماندگار نیست.
روشهای مؤثر در افزایش سایز آلـــت:
1/ جراحی
نرخ رشد: 2-1 سانتیمتر
عوارض جانبی: ناتوانی جنــســی در جهت نـعــوظ و تغییر شکل
نتیجه: ریسک عمل بسیار بالا و به صورت طبیعی نتایج حاصله بواسطه ی اثرات اسکار بجای مانده از جراحی کم می باشد.
2/ دستگاه کشنده ی عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE)
نرخ رشد: 4-3 سانتیمتر
عوارض: ندارد.
نتیجه: مؤثر و با تضمین این مطلب که سیستم اثر این وسیله توانایی بافت را جهت تطبیق با نیروی کشش پیـوستـــه ومـداوم فـراهم کرده وباعـث تکثیــــــر سلولـی وبافـت وعــروق سازی در آلـت تحت عـنـوان Neo vascularization می شود.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) موفق به دریافت گواهینامه ( نوع 1)گردیده است.همچنین دارای گواهینامهISO 13485:2003 میباشد


موارد درمانی:
دستگاه اکـستندرجهت بلندتر شدن آلـــت بدون جراحی،
اصلاح انحرافات آلـــت بدون جراحی،
درمان بیماری پیرونی (PEYRONI)
معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلـــت ،
جراحی اصلاحی وبازسازی مورد استفاده قرار میگیرد.
توجه : برای کـسانی که دچار انـزال زودرس یا عـدم نعــوظ هـستند و احتیاج به تقـویت بافت اسفـنجـی آلـــت دارنــد ایــن وسیلــه(اکـستندردیوایسEXTENDER DEVICE) باعـث بوجــــود آمـدن عـــروق جدیـد مـی شــود (که اصـطلاحــا" این امـــــرNeovascularization تلقی می گردد.) که موجب بهبود جریان خون و در نتیجه نـعــوظ بیشتر می شـود.
به وسیله ی استفاده از این دستگاه(اکـستندرEXTENDER DEVICE) و یکـسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انـــزال خود خواهند بود.
- در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا" زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند در جوامع و فرهنگهای قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهــای گوناگون بدن استفاده میشود.مثلا" زنان قبیله ی پادوانگ (paduang) در برمـه وتایلند که به زنان زرافـه ای معــروف شده اند با استفـــاده ازروش کشش، گـردن خود را دراز می کنند یا قـبایلی در آفریقا وآمازون با استفاده از هـمین روش لبها وگوشهای خود را بزرگ می کنند.آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمتهای مورد نظر بدن خود آویزان می کنند.
توضیح دستگاه:
دستگاه کشنده عـضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید که این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک ساپورت پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلـــت (کلاهک آلـــت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.
انواع اکـستندرEXTENDER DEVICE :
در دو مدل دستگاه اکـستندر ساده و اکـستندر مگنت بسته به سایز آلـــت در حالـــت نـعــوظ 2 پایه موجود می باشد.
GEXL/1 : برای آلـــت های بزرگتر از 10 سانتیمتر در حالـــت نـعــوظ.
MINI GEXL/2: برای آلـــت 6 تا 10 سانتیمتری در حالـــت نـعــوظ.
برای الـــت های بزرگتر از 17 سانتیمتر از پایه EXTRA GEXLستفاده میشود که باید جداگانه خریداری شود.
دستگاههای اکـستندر یک نیروی تدریجی و مداوم حدود 600 تا 1500 gr/cm2را به مقطع آلـــت وارد میکند که این نیروی کشش باعث تحریک در جهت تطابق ورشد لیگامانهای نگهدارنده و corpus caveosum وبقیه بافتهای آلـــت می شوند.که به صورت مشروح در ذیل آورده شده است.
-حدود (cm 4-3) افزایش در طول آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-حدود (cm 1-1/5) در دور یا محیط آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-افزایش ایجادشده در طول و قطر فوق العاده قابل توجه است.


6-نحوه ی استفاده :
این وسیله (اکـستندر دیوایس )براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلـــت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــی باشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد، بطوریـــکه به سهولت قابل استفــاده می باشد. به نحویکه در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن، نشستن، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمی کند..
تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون
مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود.
این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد.
علاوه بر این ، خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. این امر همچنین به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر پایدار می گذارد.
در طراحی جدید این محصول با اضافه کردن خاصیت مگنت مغناطیسی ، راندمان دستگاه بسیار افزایش یافته است ، ترمیم و افزایش طول آلـــت با سرعت بیشتری به وقوع میپوندد.
******************************
««« تأییدیه و مجوزها »»»
● فروشنده : فروشگاه رهسا (سایت رهسا در سامانه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است)
● مجوز محصول : به شماره 7/71049/ک
● صحت عملکرد دستگاه های توانبخشی آقایان و بانوان توسط مرکز تحقیقات اورولوژی ایران و مراکز معتبر پزشکی به اثبات رسیده و دارای گواهی Iso 10993 (زیست سازگاری با بافت) و دارای تاییدیه و مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشند.
******************************

قیمت خرید : 159,000 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش






EXrozblog.comEX
پکیج آقایان لارجرباکس طلائی

آخرین دستاورد در اورولوژی راه حلی مناسب برای آقایانی که تمایل به افزایش سایز آلـــت تنـاسـلی خود دارند فراهم آورده که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی (اکـستندر) می باشد.
با نگرش به وجود راهکارهای ناکار آمد مختلف موجود در بازار، همچون پمادها و داروها، جهت افزایش رضایتمندی از سایز و حجم آلـــت، در این میان دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی با بهره گیری از روش های نوین درمانی روز دنیا با مکانیزمی راحت و مطمئن، راه حلی بدون عوارض جانبی، بدون نیاز به دارو و جراحی و برگشت ناپذیر مبتنی بر اصل طبی کشش (Traction) فراهم می آورد.
دستگاه اکـستندر قابلیت ایجاد 5/6 سانتی متر کشش کنترل شده، تدریجی و مداوم را بر روی آلـــت دارد که این کشش طی مدت 8 ماه استفاده از دستگاه ایجاد می شود.کشش ایجاد شده توسط این وسیله باعث افزایش توانایی بافت ها جهت تطبیق با کشش وارد شده می شود و و موجب بازسازی و بافت سازی جدید در ساختار اسفنجی عروقی آلـــت گردیده که نتیجتا باعث افزایش سایز بین 2 تا 5 سانتی متر در طول و 1 تا 5/1 سانتی متر در قطر می گردد.
همچنین استفاده از این دستگاه تا 70 درصد در اصلاح انحراف، انحنا و درمان بیماری پیرونی (Peyronic) موثر است.
مزایای ویژه این دستگاه استفاده راحت و آسان از آن زیر لباس به مدت 3 الی 8 ساعت در شبانه روز، بدون ایجاد مزاحمت در راه رفتن، نشستن و انجام کارهای روزمره می باشد.
قیمت دستگاه های اکـستندر با توجه به طراحی پایه ها و وجود مگنت های مغناطیسی متفاوت است. نکته مهم:براساس استعلام ونظرسنجی ازخریدارانی که بطورصحیح ومنظم ازدستگاههای وکیوم واکـستندراستفاده نموده اند،رضایتمندی 80 تا90 درصداعلام گردیده است.

-------------------------------------------------------------------------------


توضیحات تکمیلی:
جدیدترین دستگاه دراروپا جهت درمان ناتوانی جنــســی ، افزایش قطر , درازا و سایز کلی آلـــت واصلاح انحراف آلـــت تنـاسـلی مردان.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی در (Device Extender ) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نیز گردیده است . که تمامی این موارد و همچنین شماره و لیبل وزارت بهداشت ایران بر روی محصول درج گردیده است.قیمت مختلف دستگاههای اکـستندر به شرح زیر است:
پرو اکـستندر مگنت دار155000تومان
دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 71049/ 7/ک دارای استاندارد
ISO 13485:2003 تائیدیه از وزارت صنایع و معادن
هزارن مرد، هـمه روزه جهت بهبود سایز آلـــت و عملکرد آلـــتشان به پزشک مراجعه می کنند.
یک آلـــت تنـاسـلی بزرگتر و قویتر؛ اعـتماد به نفـس بیشتر و حل مشکلات روحی و روانی را به همراه خواهد داشت.
آخرین دستاورد در اورولوژی، راه حلی جهت دستیابی به این تقاضای مردان است که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی می باشد.
آنالیز بازار محصولات:
روشهای ناکارآمد و بی تأثیر برای رشد آلـــت
1/ ماساژورها
نرخ رشد: بی تأثیر
عوارض جانبی: ماساژ منجر به تغییر شکل آلـــت می شود.
نتیجه : فـریب آمیز و گول زننده
2/ وکیوم پمپ
نرخ رشد : حدودا" یک سانتیمتر
عوارض جانبی: رشد ساختگی و موقتی
نتیجه : کاربرد این وسیله بیشتر جهت رفع مشکلات نـعــوظ Erection Dysfunctionمی باشد.(تاثیری بر رشد ندارد)
3/ قرصها
نرخ رشد : یک سانتیمتر به صورت موقـتی
عوارض جانبی : ناتوانی، تورم پروستات، واریکوسل، هپاتیت و آسیبهای فـراوان به بافـت آلـــت
نتیجه : رشدآلـــت ماندگار نیست.
روشهای مؤثر در افزایش سایز آلـــت:
1/ جراحی
نرخ رشد: 2-1 سانتیمتر
عوارض جانبی: ناتوانی جنــســی در جهت نـعــوظ و تغییر شکل
نتیجه: ریسک عمل بسیار بالا و به صورت طبیعی نتایج حاصله بواسطه ی اثرات اسکار بجای مانده از جراحی کم می باشد.
2/ دستگاه کشنده ی عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE)
نرخ رشد: 4-3 سانتیمتر
عوارض: ندارد.
نتیجه: مؤثر و با تضمین این مطلب که سیستم اثر این وسیله توانایی بافت را جهت تطبیق با نیروی کشش پیـوستـــه ومـداوم فـراهم کرده وباعـث تکثیــــــر سلولـی وبافـت وعــروق سازی در آلـت تحت عـنـوان Neo vascularization می شود.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) موفق به دریافت گواهینامه ( نوع 1)گردیده است.همچنین دارای گواهینامهISO 13485:2003 میباشد


موارد درمانی:
دستگاه اکـستندرجهت بلندتر شدن آلـــت بدون جراحی،
اصلاح انحرافات آلـــت بدون جراحی،
درمان بیماری پیرونی (PEYRONI)
معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلـــت ،
جراحی اصلاحی وبازسازی مورد استفاده قرار میگیرد.
توجه : برای کـسانی که دچار انـزال زودرس یا عـدم نعــوظ هـستند و احتیاج به تقـویت بافت اسفـنجـی آلـــت دارنــد ایــن وسیلــه(اکـستندردیوایسEXTENDER DEVICE) باعـث بوجــــود آمـدن عـــروق جدیـد مـی شــود (که اصـطلاحــا" این امـــــرNeovascularization تلقی می گردد.) که موجب بهبود جریان خون و در نتیجه نـعــوظ بیشتر می شـود.
به وسیله ی استفاده از این دستگاه(اکـستندرEXTENDER DEVICE) و یکـسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انـــزال خود خواهند بود.
- در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا" زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند در جوامع و فرهنگهای قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهــای گوناگون بدن استفاده میشود.مثلا" زنان قبیله ی پادوانگ (paduang) در برمـه وتایلند که به زنان زرافـه ای معــروف شده اند با استفـــاده ازروش کشش، گـردن خود را دراز می کنند یا قـبایلی در آفریقا وآمازون با استفاده از هـمین روش لبها وگوشهای خود را بزرگ می کنند.آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمتهای مورد نظر بدن خود آویزان می کنند.
توضیح دستگاه:
دستگاه کشنده عـضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید که این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک ساپورت پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلـــت (کلاهک آلـــت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.
انواع اکـستندرEXTENDER DEVICE :
در دو مدل دستگاه اکـستندر ساده و اکـستندر مگنت بسته به سایز آلـــت در حالـــت نـعــوظ 2 پایه موجود می باشد.
GEXL/1 : برای آلـــت های بزرگتر از 10 سانتیمتر در حالـــت نـعــوظ.
MINI GEXL/2: برای آلـــت 6 تا 10 سانتیمتری در حالـــت نـعــوظ.
برای الـــت های بزرگتر از 17 سانتیمتر از پایه EXTRA GEXLستفاده میشود که باید جداگانه خریداری شود.
دستگاههای اکـستندر یک نیروی تدریجی و مداوم حدود 600 تا 1500 gr/cm2را به مقطع آلـــت وارد میکند که این نیروی کشش باعث تحریک در جهت تطابق ورشد لیگامانهای نگهدارنده و corpus caveosum وبقیه بافتهای آلـــت می شوند.که به صورت مشروح در ذیل آورده شده است.
-حدود (cm 4-3) افزایش در طول آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-حدود (cm 1-1/5) در دور یا محیط آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-افزایش ایجادشده در طول و قطر فوق العاده قابل توجه است.


6-نحوه ی استفاده :
این وسیله (اکـستندر دیوایس )براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلـــت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــی باشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد، بطوریـــکه به سهولت قابل استفــاده می باشد. به نحویکه در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن، نشستن، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمی کند..
تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون
مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود.
این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد.
علاوه بر این ، خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. این امر همچنین به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر پایدار می گذارد.
در طراحی جدید این محصول با اضافه کردن خاصیت مگنت مغناطیسی ، راندمان دستگاه بسیار افزایش یافته است ، ترمیم و افزایش طول آلـــت با سرعت بیشتری به وقوع میپوندد.
******************************
««« تأییدیه و مجوزها »»»
● فروشنده : فروشگاه رهسا (سایت رهسا در سامانه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است)
● مجوز محصول : به شماره 7/71049/ک
● صحت عملکرد دستگاه های توانبخشی آقایان و بانوان توسط مرکز تحقیقات اورولوژی ایران و مراکز معتبر پزشکی به اثبات رسیده و دارای گواهی Iso 10993 (زیست سازگاری با بافت) و دارای تاییدیه و مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشند.
******************************

قیمت خرید : 159,000 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش





لارجر باکس پکیج 2 ۷۵۰,۰۰۰ ریال: لارجر باکس پکیج 1 ۶۰۰,۰۰۰ ریال: دستگاه افزایش طول آلت (سوپر مگنت)

لارجر باکس فروشگاه سریرطب - فروش ...

پکیج جدید لارجر باکس طلایی ... Sarirteb.ir has the estimated value ... دستگاه لارجر باکس | داستان عمه خاله ... This is the ...

پکیج جدید لارجر باکس طلایی

معرفی پکیج طلائی لارجر باکس: پکیج طلائی ... نگردیده محتویات و خدمات این پکیج : 1- دستگاه ...


موثرترین روش درمان کوتاهی الت-دستگاه بلند کننده - سایت ایبی - بلاگها
../موثرترین-روش-درمان-كوت...موثرترین روش درمان کوتاهی الت-دستگاه بلند کننده آلت-لارجرباکس بزرگ کننده آلت مردان. نوشته شده در موضوع دستهبندی نشده در ۰۷ فروردین ۱۳۹۱ ...ستگاه بزرگ كننده التدستگاه بزرگ كننده آلت|روشهای بزرگ كننده الت| - بلند شدن الت|لارجرباكس|اكستندر|قرص مگنا ... لارجر باكس - بزرگ كننده آلت مردان - فروش دستگاه لارجرباكس اصل - خرید لارجر باكس | راه های سنتی برای دراز و كلفت كردن آلت مردانه بدون .12 فوریه 2012‎ – داروی افزایش فوری و تضمینی الت | داروی تاخیری و بزرگ كننده الت ... دستگاه لارجر باكس مگنت دار با مجوز بهداشت. قیمت: 1100000 ریال .خرید دستگاه لارجر باکس | دراز كننده و كلفت كننده تضمینی الات .خرید دستگاه لارجر باکس | دراز كننده و كلفت كننده تضمینی الات مردانگی . ... هزارن مرد، هـمه روزه جهت بهبود سایز آلـــت و عملکرد آلـــتشان به پزشک مراجعه می کنند.روشهای دراز تر شدن آلت تناسلی | دراز شدن الت با لارجر باکس دستگاه .روشهای دراز تر شدن آلت تناسلی | دراز شدن الت با لارجر باکس دستگاه کش دهنده الت - راهکارهای طبیعی بزرگ شدن الت | بزرگ کردن الت تناسلی به روش های طبیعی .دستگاه لارجر باکس | دراز كننده و كلفت كننده تضمینی الات مردانگی .13 فوریه 2012‎ – ... دستگاه لارجر باکس مجوز دار | بزرگ كننده آلت مردان و کلفت کننده الات ... چگونگی كلفت و حجیم شدن الت تناسلی مرد | ژل قوی برای دراز كردن الت .دستگاه بزرگ و کلفت کننده آلت اندام تناسلی آقایان | لارجرباکس - 23 سپتامبر 2009‎ – لارجرباکس دستگاه توانبخشی · درباره ... دستگاه بزرگ و کلفت کننده آلت اندام تناسلی آقایان ... درمان بیماری پیرونی (انحراف یا شکستگی آلت) .دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر لارجرباکسدستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر لارجرباکس .... دستگاه لارجر باکس با استفاده از تکنولوژی چند هزار ساله که در بسیاری از قبایل آفریقایی برای بلند تر کردن ...
فروش انلاین لارجر باکس اورجینال به قیمت ارزان روز پیش‎ – رناس طب نمایندگی اول (مجازی)فروش دستگاه لارجر باکس در ایران ... معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلـــت ، ... لارجر باکس , خرید ارزان قیمت لارجر باکس , دستگاه بزرگ کننده الت لارجر باکس , باکس دستگاه طول دهنده و سایز افزای لارجر ..چگونه آلت بلند تری داشته باشیم - بزرگ كردن آلت بدون دستگاهلارجر باكس - بزرگ كننده آلت مردان ... خرید ویگركس Vigrx بهترین دارو بزرگ كننده آلت مرد ... چگونه آلت بلند تری داشته باشیم - بزرگ كردن آلت بدون دستگاه ... لارجر باکس اسپانیا - ارسال عدد جهت تماس مشاور با شما .. خرید و مشاوره لارجر باکس 0 ارسال عدد 1 به 30006520 برای درخواست .... اگزایت من طلایی و سوپر اکستندر مگنت دار ویژه با قیمت 139 هزار تومان (جهت اطلاع . فروش ویژه انواع لارجرباکس طلائی مگنت دار اکستندر فروش ویژه انواع لارجرباکس طلائی مگنت دار اکستندر - ... خرید اینترنتی پکیج طلایی لارجر باکس ، خرید لارجر باکس طلائی lorger box ، پکیج جدید لارجرباکس .. اکستندر،اکستندر لارجرباکس،اکستندر طلایی،لارجرباکس مگنت دار لارجر باکس طلایی ، فروش اکستندر مگنت دار ، دستگاه افزایش سایز الت. خرید پستی محصولات بزرگ کننده الت و درمان ناتوانی جنسی – اکستندر ویژه و پکیج ... لارجر باکس طلایی ، فروش اکستندر مگنت دار ، دستگاه افزایش سایز ..در مگنت دار ، دستگاه افزایش سایز الت. خرید پستی محصولات بزرگ کننده الت و درمان ناتوانی جنسی – اکستندر ویژه و پکیج . بسته کامل لارجرباکس طلایی - سیستم وبلاگ دهی جهرم بلاگ لارجر باکس طلایی ، فروش اکستندر مگنت دار ، دستگاه افزایش سایز الت. خرید پستی محصولات بزرگ کننده الت و درمان ناتوانی جنسی – اکستندر ویژه و پکیج .. لارجرباکس طلایی - مگنت دار - ساخت کشور اسپانیا- مدل 2012 Void لارجرباکس طلایی - 5 مگنت اصل - ساخت کشور اسپانیا - مدل 2012 Void فروش ویژه لارجرباکس طلایی اصل - با قیمت استثنایی - به همراه کارت گارانتی و هولوگرام اصل ...
اکستندر لارجرباکس مگنت دار درباره وبلاگ. فروشگاه اینترنتی اکستندر، اکستندر لارجرباکس، اکستندر طلایی، لارجرباکس مگنت دار اصل. آموزش استفاده از لارجر باکس · لارجر باکس اکستندر ... خرید دستگاه لارجرباکس مگنت دار 21 فوریه 2012‎ – لارجرباکس-اکستندر-وکیوم-روناس طب-محصولات جنسی زناشویی-پکیج طلایی ... سایت رسمی شرکت روناس | |لارجرباکس دستگاه بزرگ کننده آلت مردان اصل ارزان| قویترین دستگاه بزرگ کننده الت مرد|لارجر باکس اکستندر مگنت دار ...لارجرباکس ارزان تر از همه‎|فروش ویژه فقط به مدت یک هفته‎ محصول اصل تضین نتیجه‎| دنیای آهنربا (مگنت)‎| واردات و تهیه وتوزیع انواع آهنربا‎|خش انواع آهنربا انواع هدایای تبلیغاتی باقیمت رقابتی‎| لارجر باکس اصل اسپانیا‎|فروش ویژه لارجرباکس مدل 2012‎ مشاوره پزشکی - لوازم جانبی - هدیه‎ لارجر باکس طلایی‎بدون واسطه,کمترین قیمت,ارسال رایگان‎ کرم کینگ سایز لارگو 17 ت‎| بزرگ کننده ها تاخیری ها تقویتی ها‎| ویگرکس پلاس سمنکس مگنارکس ارزان اصل‎| لارجرباکس اسپانیا - ارسال عدد 1 به . خرید و مشاوره لارجرباکس 0برای ... به این ترتیب خریدار با اطمینان از اصل بودن پکیج و عدم تعویض لوازم داخل .... اکستندر مگنت دار با قیمت 99 هزار تومان (جهت اطلاع از ویژگیها ، هدایا و خدمات همراه کلیک کنید) ... فروش ویژه انواع لارجرباکس طلائی مگنت دار اکستندر فروش ویژه انواع لارجرباکس طلائی مگنت دار اکستندر - ... برای مشاهده مشخصات لارجر باکس طلائی به همراه لینک خرید پکیج کامل طلائی اورجینال · اینجا کلیک کنید. ارزانترین لارجر باكس مگنتدار-ارزانترین پکیج لارجرباکس-لارجر ...
مجوز بهداشت : ۱۳۴۲۳/۷/ك ابزاری مناسب برای افرادی که در حآلـ.ــت نعوظ ، آلـ.ــت آنها,ارزانترین لارجر باكس مگنتدار-ارزانترین پکیج لارجرباکس-لارجر باكس پكیج كامل ... خرید دستگاه لارجرباکس مگنت دار خرید دستگاه لارجرباکس اصل. فروش دستگاه لارجرباکس مگنت دار اصل. لارجرباکس طلایی حراج. دستگاه لارجرباکس پکیج 1 و 2 و3 اصل ارزان. فروشگاه لارجرباکس خریددستگاه لارجرباکس مگنت دار | لارجر باکس پکیج کا خریددستگاه لارجرباکس مگنت دار | لارجر باکس پکیج کا. این دستگاه بر اساس روش کشش به بدن کمک میکند تا بتواند بصورت طبیعی سایز آلت تناسلی را افزایش . لارجر باکس طلایی ، فروش اکستندر مگنت دار ، دستگاه افزایش سایز الت لارجر باکس طلایی ، فروش اکستندر مگنت دار ، دستگاه افزایش سایز الت. خرید پستی محصولات بزرگ کننده الت و درمان ناتوانی جنسی – اکستندر ویژه و پکیج . بسته کامل لارجرباکس طلایی - سیستم وبلاگ دهی جهرم بلاگ دستگاه لارجر باکس این پکیج همان دستگاه پرواکستندر پایه فنری مگنتدار ویژه میباشد که به مبلغ 145000 تومان به فروش میرسد , دارای تاییدیه بهداشت و یکی از ... لارجر باکس طلایی ، فروش اکستندر مگنت دار ، دستگاه افزایش سایز ... دستگاه لارجر باکس این پکیج همان دستگاه پرواکستندر پایه فنری مگنتدار ویژه میباشد که به مبلغ 145000 تومان به فروش میرسد , دارای تاییدیه بهداشت و یکی از .. فروشگاه زناشویی یاران - لارجر باکس طلائی ( ست کامل ) لارجر باکس دستگاه این پکیج همان دستگاه پرواکستندر پایه فنری مگنتدار ویژه میباشد که به مبلغ 145000 تومان به فروش میرسد , دارای تاییدیه بهداشت و یکی از .. فروش لارجرباکس مگنتدار - صفحه نخست لارجرباکس,لارجرباکس ویژه,لارجرباکس افزایش دهنده طول,لارجرباکس افزایش دهنده قطر ... دستگاه لارجرباکس مگنت دار · کرم تأخیری اروس · پکیج طلائی لارجر باکس ...
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 397 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 06:14:

کلفت کننده لارگو _ حجیم کننده الت اقایان با لارگو _ اسپری المانی کلفت کنده فوری الت لارگو

کلفت کننده آنی اسپری لارگو

اسپری لارگو

آلمانی اصل

انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یكی از بزرگترین مشكلات مردان و شركای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شركت بزرگ در جهت شكستن این تابو و حل كردن مشكلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم كه محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریك جنسی می باشد.

از نظر روان درمانگران ،خجالت جنسی نوعی متوقف كننده لذت و ژست های جنسی است.فرد مبتلا به خجالت جنسی توانایی بیان خواسته ها ونیاز های خود را ندارد. ودرنتیجه رابطه جنسی او با طرف مقابلش به یك سناریوی تكراری جذاب اما دلسردكننده تبدیل می شود.فرد باید برای مقابله با خجالت جنسی تلاش كند ژست هایی كه با خلق وخوی او تناسب دارد را انتخاب وهمسر خود را درآن شریك كند.
ما در جهت پاسخ به این نیاز شما محصول متفاوت خود را به شما ارائه خواهیم كرد، اسپری لارگو علاوه بر كلفت كنندگی فوری نمایی متفاوت از یك رابطه را با افزایش سایز و زمان مقاربت به شما نشان خواهد داد.
اسپری لارگو
ساخت كشور آلمان

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و یا سفارش بر روی لینک خرید کلیک نمائید

نوشتن تلفن همراه و تلفن ثابت لازم است زیرا مذاكره تلفنی طرفین برای خریداری محصول ضروری است.

قیمت خرید : 31,000 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش






EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 289 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 06:04:

کلفت کننده آنی اسپری لارگو

آلمانی اصل

انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یكی از بزرگترین مشكلات مردان و شركای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شركت بزرگ در جهت شكستن این تابو و حل كردن مشكلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم كه محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریك جنسی می باشد.

از نظر روان درمانگران ،خجالت جنسی نوعی متوقف كننده لذت و ژست های جنسی است.فرد مبتلا به خجالت جنسی توانایی بیان خواسته ها ونیاز های خود را ندارد. ودرنتیجه رابطه جنسی او با طرف مقابلش به یك سناریوی تكراری جذاب اما دلسردكننده تبدیل می شود.فرد باید برای مقابله با خجالت جنسی تلاش كند ژست هایی كه با خلق وخوی او تناسب دارد را انتخاب وهمسر خود را درآن شریك كند.
ما در جهت پاسخ به این نیاز شما محصول متفاوت خود را به شما ارائه خواهیم كرد، اسپری لارگو علاوه بر كلفت كنندگی فوری نمایی متفاوت از یك رابطه را با افزایش سایز و زمان مقاربت به شما نشان خواهد داد.
اسپری لارگو
ساخت كشور آلمان

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و یا سفارش بر روی لینک خرید کلیک نمائید

نوشتن تلفن همراه و تلفن ثابت لازم است زیرا مذاكره تلفنی طرفین برای خریداری محصول ضروری است.

قیمت : 31,000 تومان

EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 321 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 08:29:

کلفت کننده آنی اسپری لارگو

آلمانی اصل

انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یكی از بزرگترین مشكلات مردان و شركای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شركت بزرگ در جهت شكستن این تابو و حل كردن مشكلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم كه محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریك جنسی می باشد.

از نظر روان درمانگران ،خجالت جنسی نوعی متوقف كننده لذت و ژست های جنسی است.فرد مبتلا به خجالت جنسی توانایی بیان خواسته ها ونیاز های خود را ندارد. ودرنتیجه رابطه جنسی او با طرف مقابلش به یك سناریوی تكراری جذاب اما دلسردكننده تبدیل می شود.فرد باید برای مقابله با خجالت جنسی تلاش كند ژست هایی كه با خلق وخوی او تناسب دارد را انتخاب وهمسر خود را درآن شریك كند.
ما در جهت پاسخ به این نیاز شما محصول متفاوت خود را به شما ارائه خواهیم كرد، اسپری لارگو علاوه بر كلفت كنندگی فوری نمایی متفاوت از یك رابطه را با افزایش سایز و زمان مقاربت به شما نشان خواهد داد.
اسپری لارگو
ساخت كشور آلمان

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و یا سفارش بر روی لینک خرید کلیک نمائید

نوشتن تلفن همراه و تلفن ثابت لازم است زیرا مذاكره تلفنی طرفین برای خریداری محصول ضروری است.

قیمت : 31,000 تومان


كرم لارگو | كرم لارگو افزایش طول و ...

كرم لارگو | كرم لارگو ... قطور کننده آلت - کلفت کننده فوری ... هایم را زیبا کنم ؟ - اسپری بزرگ کننده ...

خرید پستی اسپری بی حس کننده-اسپری ...

خرید اسپری کلفت کننده ودراز کننده فوری اقایان; راه هایی برای بزرگ کردن سینه-نحوه بزرگ ...

خرید پستی|اسپری تاخیری|قرص تاخیری ...

خرید پستی|اسپری تاخیری|قرص تاخیری|بزرگ کننده ... خانم ها|بزرگ کننده سینه|لارگو ... خرید فوری ...

ویگاریکس کلفتی آلت • راهها و روشهای ...

... کینگ سایز با لارگو - کلفت کننده ... آلت - بزرگ و کلفت کننده فوری الت ... اسپری بیحسی اسپری لارگو ...

قرص تاخیری ویگركس اصل امریكا بزرگ ...

کرم لارگو (بزرگ و کلفت کننده آلت تناسلی ) بهترین ... لارگو:مگنا.ویاگرت.اسپری تاخیری.سیالیس. لارگو ...

اسپری تاخیری لارگوlargo delay spray - لارگو ...

کرم شارک پاور بزرگ و کلفت کننده آ-لت مخصوص ... اسپری تاخیری لارگو_Inverma کرم لارگو (افزایش حجم و سایز ...

كاندوم بزرگ كننده لارگو

... کرم عقاب دکتر مارتین - کرم تاخیری - کرم کلفت کننده - کرم بزرگ کننده. لارگو:مگنا.ویاگرت.اسپری ...

كلفت كننده فوری الت تناسلی-كرم شارك ...

خرید پستی کرم لارگو،حجیم و کلفت کننده فوری با ... ... لارگو:مگنا.ویاگرت.اسپری تاخیری.سیالیس. لارگو ...

سایت تقویت جنسی: عرضه محصولات جنسی و ...

بهترین وسیله جهت ایجاد نعوظ قوی و پایدار تعداد: دستگاه اکستندر بزرگ و کلفت کننده دائمی آلت ...

کرم لارگو - بزرگ و کلفت کننده آلت ...


EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 355 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 08:19:

پکیج آقایان لارجرباکس طلائی

آخرین دستاورد در اورولوژی راه حلی مناسب برای آقایانی که تمایل به افزایش سایز آلـــت تنـاسـلی خود دارند فراهم آورده که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی (اکـستندر) می باشد.
با نگرش به وجود راهکارهای ناکار آمد مختلف موجود در بازار، همچون پمادها و داروها، جهت افزایش رضایتمندی از سایز و حجم آلـــت، در این میان دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی با بهره گیری از روش های نوین درمانی روز دنیا با مکانیزمی راحت و مطمئن، راه حلی بدون عوارض جانبی، بدون نیاز به دارو و جراحی و برگشت ناپذیر مبتنی بر اصل طبی کشش (Traction) فراهم می آورد.
دستگاه اکـستندر قابلیت ایجاد 5/6 سانتی متر کشش کنترل شده، تدریجی و مداوم را بر روی آلـــت دارد که این کشش طی مدت 8 ماه استفاده از دستگاه ایجاد می شود.کشش ایجاد شده توسط این وسیله باعث افزایش توانایی بافت ها جهت تطبیق با کشش وارد شده می شود و و موجب بازسازی و بافت سازی جدید در ساختار اسفنجی عروقی آلـــت گردیده که نتیجتا باعث افزایش سایز بین 2 تا 5 سانتی متر در طول و 1 تا 5/1 سانتی متر در قطر می گردد.
همچنین استفاده از این دستگاه تا 70 درصد در اصلاح انحراف، انحنا و درمان بیماری پیرونی (Peyronic) موثر است.
مزایای ویژه این دستگاه استفاده راحت و آسان از آن زیر لباس به مدت 3 الی 8 ساعت در شبانه روز، بدون ایجاد مزاحمت در راه رفتن، نشستن و انجام کارهای روزمره می باشد.
قیمت دستگاه های اکـستندر با توجه به طراحی پایه ها و وجود مگنت های مغناطیسی متفاوت است. نکته مهم:براساس استعلام ونظرسنجی ازخریدارانی که بطورصحیح ومنظم ازدستگاههای وکیوم واکـستندراستفاده نموده اند،رضایتمندی 80 تا90 درصداعلام گردیده است.

-------------------------------------------------------------------------------


توضیحات تکمیلی:
جدیدترین دستگاه دراروپا جهت درمان ناتوانی جنــســی ، افزایش قطر , درازا و سایز کلی آلـــت واصلاح انحراف آلـــت تنـاسـلی مردان.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی در (Device Extender ) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نیز گردیده است . که تمامی این موارد و همچنین شماره و لیبل وزارت بهداشت ایران بر روی محصول درج گردیده است.قیمت مختلف دستگاههای اکـستندر به شرح زیر است:
پرو اکـستندر مگنت دار155000تومان
دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 71049/ 7/ک دارای استاندارد
ISO 13485:2003 تائیدیه از وزارت صنایع و معادن
هزارن مرد، هـمه روزه جهت بهبود سایز آلـــت و عملکرد آلـــتشان به پزشک مراجعه می کنند.
یک آلـــت تنـاسـلی بزرگتر و قویتر؛ اعـتماد به نفـس بیشتر و حل مشکلات روحی و روانی را به همراه خواهد داشت.
آخرین دستاورد در اورولوژی، راه حلی جهت دستیابی به این تقاضای مردان است که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی می باشد.
آنالیز بازار محصولات:
روشهای ناکارآمد و بی تأثیر برای رشد آلـــت
1/ ماساژورها
نرخ رشد: بی تأثیر
عوارض جانبی: ماساژ منجر به تغییر شکل آلـــت می شود.
نتیجه : فـریب آمیز و گول زننده
2/ وکیوم پمپ
نرخ رشد : حدودا" یک سانتیمتر
عوارض جانبی: رشد ساختگی و موقتی
نتیجه : کاربرد این وسیله بیشتر جهت رفع مشکلات نـعــوظ Erection Dysfunctionمی باشد.(تاثیری بر رشد ندارد)
3/ قرصها
نرخ رشد : یک سانتیمتر به صورت موقـتی
عوارض جانبی : ناتوانی، تورم پروستات، واریکوسل، هپاتیت و آسیبهای فـراوان به بافـت آلـــت
نتیجه : رشدآلـــت ماندگار نیست.
روشهای مؤثر در افزایش سایز آلـــت:
1/ جراحی
نرخ رشد: 2-1 سانتیمتر
عوارض جانبی: ناتوانی جنــســی در جهت نـعــوظ و تغییر شکل
نتیجه: ریسک عمل بسیار بالا و به صورت طبیعی نتایج حاصله بواسطه ی اثرات اسکار بجای مانده از جراحی کم می باشد.
2/ دستگاه کشنده ی عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE)
نرخ رشد: 4-3 سانتیمتر
عوارض: ندارد.
نتیجه: مؤثر و با تضمین این مطلب که سیستم اثر این وسیله توانایی بافت را جهت تطبیق با نیروی کشش پیـوستـــه ومـداوم فـراهم کرده وباعـث تکثیــــــر سلولـی وبافـت وعــروق سازی در آلـت تحت عـنـوان Neo vascularization می شود.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) موفق به دریافت گواهینامه ( نوع 1)گردیده است.همچنین دارای گواهینامهISO 13485:2003 میباشد


موارد درمانی:
دستگاه اکـستندرجهت بلندتر شدن آلـــت بدون جراحی،
اصلاح انحرافات آلـــت بدون جراحی،
درمان بیماری پیرونی (PEYRONI)
معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلـــت ،
جراحی اصلاحی وبازسازی مورد استفاده قرار میگیرد.
توجه : برای کـسانی که دچار انـزال زودرس یا عـدم نعــوظ هـستند و احتیاج به تقـویت بافت اسفـنجـی آلـــت دارنــد ایــن وسیلــه(اکـستندردیوایسEXTENDER DEVICE) باعـث بوجــــود آمـدن عـــروق جدیـد مـی شــود (که اصـطلاحــا" این امـــــرNeovascularization تلقی می گردد.) که موجب بهبود جریان خون و در نتیجه نـعــوظ بیشتر می شـود.
به وسیله ی استفاده از این دستگاه(اکـستندرEXTENDER DEVICE) و یکـسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انـــزال خود خواهند بود.
- در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا" زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند در جوامع و فرهنگهای قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهــای گوناگون بدن استفاده میشود.مثلا" زنان قبیله ی پادوانگ (paduang) در برمـه وتایلند که به زنان زرافـه ای معــروف شده اند با استفـــاده ازروش کشش، گـردن خود را دراز می کنند یا قـبایلی در آفریقا وآمازون با استفاده از هـمین روش لبها وگوشهای خود را بزرگ می کنند.آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمتهای مورد نظر بدن خود آویزان می کنند.
توضیح دستگاه:
دستگاه کشنده عـضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید که این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک ساپورت پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلـــت (کلاهک آلـــت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.
انواع اکـستندرEXTENDER DEVICE :
در دو مدل دستگاه اکـستندر ساده و اکـستندر مگنت بسته به سایز آلـــت در حالـــت نـعــوظ 2 پایه موجود می باشد.
GEXL/1 : برای آلـــت های بزرگتر از 10 سانتیمتر در حالـــت نـعــوظ.
MINI GEXL/2: برای آلـــت 6 تا 10 سانتیمتری در حالـــت نـعــوظ.
برای الـــت های بزرگتر از 17 سانتیمتر از پایه EXTRA GEXLستفاده میشود که باید جداگانه خریداری شود.
دستگاههای اکـستندر یک نیروی تدریجی و مداوم حدود 600 تا 1500 gr/cm2را به مقطع آلـــت وارد میکند که این نیروی کشش باعث تحریک در جهت تطابق ورشد لیگامانهای نگهدارنده و corpus caveosum وبقیه بافتهای آلـــت می شوند.که به صورت مشروح در ذیل آورده شده است.
-حدود (cm 4-3) افزایش در طول آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-حدود (cm 1-1/5) در دور یا محیط آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-افزایش ایجادشده در طول و قطر فوق العاده قابل توجه است.


6-نحوه ی استفاده :
این وسیله (اکـستندر دیوایس )براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلـــت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــی باشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد، بطوریـــکه به سهولت قابل استفــاده می باشد. به نحویکه در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن، نشستن، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمی کند..
تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون
مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود.
این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد.
علاوه بر این ، خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. این امر همچنین به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر پایدار می گذارد.
در طراحی جدید این محصول با اضافه کردن خاصیت مگنت مغناطیسی ، راندمان دستگاه بسیار افزایش یافته است ، ترمیم و افزایش طول آلـــت با سرعت بیشتری به وقوع میپوندد.
******************************
««« تأییدیه و مجوزها »»»
● فروشنده : فروشگاه رهسا (سایت رهسا در سامانه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است)
● مجوز محصول : به شماره 7/71049/ک
● صحت عملکرد دستگاه های توانبخشی آقایان و بانوان توسط مرکز تحقیقات اورولوژی ایران و مراکز معتبر پزشکی به اثبات رسیده و دارای گواهی Iso 10993 (زیست سازگاری با بافت) و دارای تاییدیه و مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشند.
******************************

قیمت : 159,000 تومان


پکیج جدید لارجر باکس طلایی

[ بستن پنجره ] ...

لارجر باکس طلایی ( Golden Larger box ) پکیج ...

لارجر باکس طلایی ( Golden Larger box ) پکیج چهار 2012 با پلمپ Void - اکستندر - درمان بیماری پیرونی و موارد ...

لارجر باکس فروشگاه سریرطب - فروش ...

پکیج جدید لارجر باکس طلایی ... Sarirteb.ir has the estimated value of $2,233 and ranks # 823,950 … فروشگاه سریر طب – لارجر ...

PersianBlog - ((( فروشگاه خرید کینگ سایز ...

کاربر گرامی وبلاگ مورد نظر شما پیدا نشد. شما می توانید برای ثبت این وبلاگ اقدام ...

پکیج جدید لارجر باکس طلایی

پکیج جدید لارجر باکس طلایی: 1847: قیمت: 2,100,000 ریال: روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به ...

پکیج جدید لارجر باکس طلایی ...

بسته جدید و ویژه پکیج طلائی لارجر باکس : با توجه به نظرات و پیشنهات شما عزیزان و درخواستهای ...

Rayankharid.com Site Info - Alexa the Web Information Company

لارجر باکس طلایی: 0.51: 14: 32: پکیج طلائی لارجر باکس: 0.50: 17: 30: کینگ سایز: 0.36: 33: 26: لارجر باکس چیست: 0.36

لارجر باکس

لارجر باکس طلایی ۹۹۰,۰۰۰ ریال: لارجر باکس پکیج 2 ۷۵۰,۰۰۰ ریال: لارجر باکس پکیج 1 ۶۰۰,۰۰۰ ریال

لارجر باکس ویژه – پکیج طلایی ...

دستگاه X4 Extender یا Golden Erect XL یا LargerBox یا Proextender یا andromedical : دستگاه افزایش سایز عضو تناسلی آقایان:

فروش ویژه لارجرباکس طلایی – لارجر ...

فروش ویژه لارجرباکس طلایی – لارجر باکس-دستگاه افزایش سایز – - فروش ویژه دستگاه کشنده عضو ...

لارجر باکس طلایی تولید 2012- 5 مگنت ...

فریب گران فروشان را نخورید - فروش لارجر باکس طلایی اصل اسپانیا و برچسب Void با قیمت عمده= 130 0 00 ...

اکستندر روناس طب-لارجرباکس-لارجر ...

... كلفت كردن آلت مردانه،كوچك بودن آلت،لاجر باكس،لاجر باکس،لارجر باکس،لارجر باکس طلایی، ...

لارجر باکس ویژه – پکیج طلایی ...

لارجر باکس ویژه – پکیج طلایی – افزایش سایز – بزرگ کننده – دستگاه کشش آلت, <-BlogAbout->, فروش ...

وب سایت رسمی گروه مدیکال پرانرژی ...

لارجرباکس طلایی - اکستندر افزایش طول آلت - لارجر باکس طلایی - تقویت قوای جنسی - تاخیری - دستگاه ...

لارجرباکس طلایی(2012 -5مگنت) اصل 2012 ...

لارجر باکس طلایی با قیمت 159 هزار تومان (کامل ترین مجموعه لوازم) اگزایت من و اکستندر ساده با ...

فروشگاه لارجر باکس

... ویژه عید نوروز برای تمامی کالاهای لارجر باکس :: ... با لوازم یدکی کامل و پکیج های 3 و طلایی با ...

فیلم آموزش استفاده از لارجرباکس و ...

لارجر باکس: ۳۷٫۶۶%: ۲: larger box: 10.11%: 3: لارجر باکس طلایی: ۶٫۶۸%: ۴: دستگاه لارجر باکس: ۵٫۴۶%: ۵: اگزایت ...


EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 296 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 08:15:

کرم 4 کاره كینگ سایز

جدیدترین کرم ساخته شده کارخانه اینورما نسل جدید لارگو معروف به كینگ سایز محبوب ترین و قدرتمندترین محصول جهت درمان مشكلات جـ.نسی آقایان. كرم king size یكی از محبوب ترین و قدرتمندترین محصولاتی است كه جهت درمان مشكلات جنـ.سی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.
این كرم موضعی مزایای زیر را دارا میباشد :
افزایش اندازه عضو تناسـ.لی
تسلط نسبی بر مدت زمان نزدیكی
افزایش گردش خون موضعی
افزایش نعـ.وظ (شق پذیری) و افزایش نسبی میل جنـ.سی و...


كرم کینگ سایز: بـــ.ـزرگ كننده و طویل كننده عضو تناسـ.لی آقایان با ایجاد تاخیر در نعـ.وظ حجم كرم کینگ 40 میلی می باشد و ساخت كشور آلمان است. كرم کینگ سایز دارای شماره سریال و هولوگرام مخصوص شركت سازنده و تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشد.
توصیه : حدقل هر 12 ساعت یكبار استفاده شود. برای دریافت بهترین نتیجه و تكمیل طول درمان توصیه می شود حداقل سه تیوپ از این كرم (هر 12 ساعت یكبار) استفاده شود .

در نسل جدید لارگو یا همان کینگ سایز بر روی رفع مشکل زود انزا لی توجه ویژه ای شده است و بعد از استفاده از کرم کینگ سایز دیگر نیازی به مصرف هیچ اسپری یا قرص دیر انزا لی نمیباشد. نکته بسیار مهم در مصرف این محصولات این است که حتما قبل از نزدیکی نباید اثری از کرم روی سطح آلـ.ت باشد این مورد در تمام کرم ها و اسپری ها صدق میکند. برای این منظور قبل از نزدیکی باید آلـ.ت را با صابون که بهتر است صابون تمساح بزرگ کننده و ضد عفونی کننده آلـ.ت میباشد، شسته شود.( این صابون در همین فروشگاه موجود است) گزارشات اثبات شده و مشاهدات از تاثیر فوق العاده بهتر و بیشتر این محصول نسبت به محصولات قدیم و مشابه خبر میدهد. افزایش سایز در حدود 8 تا 12 سانتیمتر حجمی از اهداف تولید این محصول به شمار میرود که در غالب مشتری ها اتفاق افتاده است .

برخی از امکانات و قابلیتها:

* جدیدترین کرم ساخته شده کارخانه اینورما
* نسل جدید لارگو معروف به كینگ سایز
* افزایش اندازه عضو تناسلی
* طویل كننده عضو تناسـ.لی آقایان
* تاثیر فوق العاده بهتر و بیشتر این محصول نسبت به محصولات قدیم و مشابه
* ساخت كمپانی بسیار معتبر و مشهور اینورما آلمان (Inverma Germany) (مخصوص مردان)
* افزایش سایز در حدود 8 تا 12 سانتیمتر حجمی
* تاریخ تولید 2010/8 - تاریخ انقضا 2016/8

قیمت : 32,000 تومان


کرم 4 کاره لارگو + یک عدد کرم شارک ...

... نمایندگی کرم لارگو,خرید اینترنتی کرم 4 کاره شارک پاور,روش استفاده از کینگ سایز,قیمت کرم تاخیری ...

کرم کینگ سایز - کرم لارگو - اسپری ...

... اسپری تاخیری - -فروش کینگ سایز - کرم ... کرم های تاخیری فروش اینترنتی کرم کینگ سایز 4 کاره کرم کینگ ...

نمایندگی فروش کرم کینگ سایز(king size cream ...

شاید فوق العاده ترین کرم تاخیری که بدون بی ... کینگ سایز, خرید پستی کرم گیاهی کینگ سایز کرم 4 کاره ...

کرم کینگ سایز - بزرگ کننده و حجیم ...

قرص کپسول تاخیری 4 کاره مکس من: کرم کینگ سایز - بزرگ کننده و حجیم کننده مردانه: کرم اورجینال ...

جدید ترین کرم گیاهی برای بزرگ کردن ...

کرم 4 کاره دائمی الت | کرم کینگ سایز درمان زود انزالی ... الت جنسی مردان | کرم تاخیری کینگ سایز; Recent ...

کرم کدو |مرکز فروش کرم تاخیری کرم ...

... مرکز فروش کرم تاخیری کرم کینگ سایز ... فروش کرم کینگ سایز king size cream کرم گیاهی 4 کاره کینگ سایز ...

thebestshop.ir

نمایندگی فروش هواپز (فر نوری یا هالوژنی) کنوود KENWOOD; رنده برقی نایسر دایسر هفت کاره(Nicer Dicer)

انزال زودرس درمان|زود انزالی

کرم کینگ سایز اصل همراه با کد اصالت و ... کرم 4 کاره ژل فورت Gell fort Cream; کرم تاخیری قدرتمند کوسه عصاره ...

کینگ سایز

> کرم 4 کاره ژل فورت Gell fort Cream. 22,000 تومان > ... تاخیری,قرص های تاخیری,کرم های تاخیری کرم کینگ سایز king ...

خرید کرم کینگ سایز پاور | انزال زودرس ...

کرم (لارگو)(کینگ سایز)(شارک) اصلی King Size ... کرم 4 کاره ژل فورت Gell fort Cream; کرم تاخیری قدرتمند کوسه ...

آراز طب : معتبرترین فروشگاه محصولات ...

اسپری تاخیری ویاگرا: آدامس محرک بانوان: قرص کپسول تاخیری 4 کاره مکس من: کرم کینگ سایز - بزرگ کننده و ...

کرم کینگ سایز|king size|کرم لارگو ...

... تاخیری,قرص های تاخیری,کرم های تاخیری کرم کینگ سایز king ... لارگو معروف به کینگ سایز ,کرم چهار کاره ...

کرم لارگو کینگ سایز اصل 4 کاره اصل

... اصل 4 کاره اصل کرم 4 کاره لارگو کینگ سایز ... کرم چهار کاره بزرگ کننده تاخیری افزایش میل جنسی ...

خرید کرم کینگ سایز (king size cream shopping)

خرین پست ها کرم King Size کرم کینگ سایز ... خرید نقدی کرم کینگ سایز کرم تاخیری کینگ سایز کرم ...

کرم کینگ سایز (محصول جدید لارگو)

کرم کینگ سایز یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.سی در ...

کرم کینگ سایز اصلی King Size

کرم تاخیری کینگ سایز:افزایش گردش خون که بهبود ... کرم چند کاره کینگ سایز: افزایش قدرت یا اوج لذت.

کرم گیاهی 4 کاره کینگ سایز اورجینال ...

کرم گیاهی 4 کاره کینگ سایز اصل تهیه شده از تستوژل ... پکیج مسافرتی آمیزشی - ژل آمیزشی تأخیری ...


EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 452 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 08:08:

درمان نا باروری آقایان سمناکس

نحوه عملکرد سمناکس Semenax :

از زمانی که جنس مذکر (مردان) به دنبال یافتن راهی جهت افزایش پاشش منی و همچنین اورگاسم قوی تر بوده اند ، کپسول سمناکس با فرمولاسیون قوی بوجود آمد تا این خواسته آقایان را برآورده و آنها را در کسب تجربه ها و ستاوردهای جدید (دستیابی به لذت بیشتر) کمک کند.

یکی از ساختارهای موفقیت در ذهن انسان زنده داشتن یک رابطه رضایت بخش عالی است. یک فرد همیشه علاقمند است که تصور مثبتی نسبت به دنیا ، زندگی اطرافش و احساس رضایتی از خود داشته باشد. لذا داشتن یک رابطه رضایت بخش عمیقا” با دو جنبه ی اجتماعی و شخصی زندگی فرد گره خورده است.

وقتی تخلیه منی صورت می گیرد آلت جنــ.ــسـی (پنیس) منی را به سمت خارج پمپاژ کرده و بیرون می ریزد .لذا موجب احساس لذت در بسیاری از مردان وزنان می شود(ارگاسم).

داشتن حجم زیادی از منی در هر بار تخلیه از پنیس می تواند موجب تماس جنــ.ــسـی طولانی تر شود. وقتی میزان تخلیه منی افزایش یابد احساس لذت بیشتری را به دنبال دارد و رضایت فرد از رابطه رضایت بخش بیشتر می شود.لذا تخلیه طولانی تر تجربه ی اوج لذت جنــ.ــسـی (ارگاسم) را در هر دو شریک جنــ.ــسـی افزایش داده و بهتر می کند.

منی و باروری:

برای یک لقاح طبیعی، وجود یک تخمک ومقدار زیادی اسپرم لازم است. یک مرد متوسط می تواند بیشتر از صد ها میلیون اسپرم در چند مدت در هر روز تولید کند. فاکتورهایی وجود دارند که می توانند روند اسپرم سازی را مختل نموده و اثرات سویی داشته باشند.

فاکتورهایی نظیرسیگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذایی ،عدم فعالیت جسمانی ،گرما و حتی پوشیدن لباس های تنگ وچسبان در اطراف ران ها افزایش حجم منی موجب افزایش درصد باروری می شود.

اگر زوجین قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ی اسپرم تولید شده در هر بار تخلیه کاملا”به اندازه ی کیفیت اسپرم مهم است.

آنالیز منی مرد یا ارزیابی منی:

بیشتر برای بررسی علل مربوط به مرد در نازایی انجام می گیرد.

برای ارزیابی ابتدا باید ۲الی۳ روز از تماس جنــ.ــسـی خود داری شود.

در حالت طبیعی آنالیز منی در این موارد صورت می گیرد:

- حجم ۲تا۶ میلی لیتر

- زمان ابکی شدن منی ۳۰دقیقه

- شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ میلیون در هر میلی لیتر

- درصد اسپرم با حرکت به سمت جلوبیش از ۵۰٪

-پ .هاش 7.7 الی 8.2

-حاوی 90 کپسول سنماکس (سمنکس)

- شکل یا مرفولوژی بیش از ۵۰٪

در صورتی که نتایج آنالیز طبیعی باشد تقریبا” علل مربوط به مرد در نازایی رد می شود.

بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنــ.ــسـی شما را هم بیشتر سازد.

در هر انزال چند اسپرم وجود دارد؟
به طور میانگین در هر یک چهارم انس از مایع منی در حدود 500 میلیون اسپرم شناور است یا به عبارتی یه اندازه ی 5/2 برابر جمعیت ایالات متحده یک مرد معمولی در طول زندگی اش حدود 18 لیتر مایع منی یا تقریبا 5/1 تریلیون اسپرم را به حرکت در می آورد. بنابر این از نظر تئوری او قادر است 500 برابر جمعیت کره خاکی پدر شود.

کپسول Semenax دقیقا چه عملی را انجام میدهد ؟

این کپسولها دارای مجوز و گواهینامه cGMP (تولید در شرایط مطلوب) میباشد. سمناکس محصولی است 100% طبیعی و مورد تایید تمامی پزشکان میباشد. این محصول با نسبت دقیق عصاره های گیاهی فرموله شده ، و اثرات زیر را خواهد داشت :

اورگاسم قوی و طولانی مدت (بصورت دائمی و همیشگی) ، افزایش حجم اسپرم ، افزایش تعداد اسپرم (جهت افرادی که دچار ناباروری هستند) ، افزایش و بهبود قابل توجه رضایت جنــ.ــسـی ، قدرتمند کردن غدد جنــ.ــسـی ، افزایش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوی اسپرم ، معالجه افرادی که حجم اسپرم کمی دارند ، افزایش باروری و پتانسیل جنــ.ــسـی ، افزایش کیفیت اسپرمها ، بهبود ساخت اسپرم و منی و....

کپسول Semenax™ کپسولی است که میزان اسپرم را تا 500 برابر افزایش میدهد. این کپسول علاوه بر افزایش حجم اسپرم در زمان انزال ، شدت و قدرت ارگاسم را نیز افزایش میدهد.

مزایا و نتایج سمناکس :

این کپسولها دارای مجوز و گواهینامه cGMP (تولید در شرایط مطلوب) میباشد. سمناکس محصولی است 100% طبیعی و مورد تایید تمامی پزشکان میباشد. این محصول با نسبت دقیق عصاره های گیاهی فرموله شده ، و اثرات زیر را خواهد داشت :

1. اورگاسم قوی و طولانی مدت (بصورت دائمی و همیشگی)

2. افزایش حجم اسپرم

3. افزایش تعداد اسپرم (جهت افرادی که دچار ناباروری هستند)

4. افزایش و بهبود قابل توجه رضایت جنــ.ــسـی

5. قدرتمند کردن غدد جنــ.ــسـی

6. افزایش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوی اسپرم

7. معالجه افرادی که حجم اسپرم کمی دارند

8. افزایش باروری و پتانسیل جنــ.ــسـی

9. افزایش کیفیت اسپرمها

10. بهبود ساخت اسپرم و منی

11. تقویت و تنظیم عملکرد غدد جنــ.ــسـی مرد

12. تنظیم عملکرد بیضه ها و تولید هورمونهای جنــ.ــسـی

13. درمان عقیمی و ناباروری های ناخواسته

14. انزال انفجاری همزمان با افزایش چشمگیر پرتاب منی

15. و....

نتایج واقع بینانه : بیشتر مردانی که از سمناکس استفاده میکنند اثرات آن را بلافاصله و در کمتر از 2-3 روز احساس میکنند. با ادامه استفاده نتایج به حداکثر خود خواهد رسید و تا زمانی که شما بخواهید خواهد ماند.

سئوال و جواب:

سمناکس به عنوان بهترین تقویت کننده مایع منی در نظر گرفته شده است. این محصول کمک میکند تا مردان از مشکلات کمبود اسپرم و مسایل عدم باروری رهایی یابند. همچنین این محصول به افرادی که تمایل به افزایش میزان و شدت انزال و اورگاسم قویتر دارند کمک میکند تا به خواسته خود برسند.

آیا این محصول فقط مخصوص مردانی است که مشکل ناباروری دارند ؟

Semenax علاوه بر اینکه مشکلاتی مانند ناباروری مردان از قبیل کمبود تعداد اسپرم و میزان تحرک کم اسپرم را درمان میکند ، در عین حال برای مردانی که مایل به افزایش حجم اسپرم و افزایش شدت پاشش و اورگاسم قوی تر هستند ، مناسب است.

چرا حجم بیشتر مایع منی باعث اورگاسم قویتر میشود ؟

با افزایش میزان اسپرم تولیدی ، اندام جنــ.ــسـیتان باید انقباض سخت تری را برای مدت طولانی داشته باشد ، بنابراین اورگاسم چهار یا پنج برابر قویتر خواهد بود و بیشتر طول میکشد ، این موضوع سبب لذت فوق العاده زیادی در فرد خواهد شد.

استفاده از این کپسولها چه مزایای دیگری دارد ؟

علاوه بر افزایش حجم اسپرم و مایع منی ، باروری افزایش یافته ، بعلاوه اورگاسم قویتر رضایت بیشتر شما را در پی دارد ، بهبود عملکرد جنــ.ــسـی ، افزایش اعتماد به نفس ، افزایش میل جنــ.ــسـی و.... از دیگر مزایای این کپسول میباشد. همچنین بسیاری از مردان گزارش داده اند که با ادامه مصرف این محصول مشکلات نعوظ آنها نیز درمان شده است.

تفاوت ویاگرا با سمناکس چیست ؟

ویاگرا حجم اسپرم و مایع منی را افزایش نمیدهد ، ویاگرا حالت مخدر دارد و استفاده از آن همراه با عوارض و خطراتی همراه است در حالی که Semenax یک کپسول 100% طبیعی و بدون عوارض میباشد و مواد مخدر نیست. Viagra در شرایط خاص نیاز به نسحه پزشک دارد اما کپسول سمناکس نیاز به نسخه پزشک ندارد.

آیا Semenax کپسول مطمئنی است ؟

بله ، یکی از اولین سئوالاتی که هر فرد در مورد این کپسول میپرسد بحث سلامت آن است. سمناکس با پایه اسیدهای آمینه ساخته شده است. این اسیدهای آمینه با اضافه کردن گیاهان کنستانتره شده ، برای بدن 100% مفید و بدون خطر است.

من عمل Vasectomy انجام داده ام آیا میتوانم از این محصول استفاده کنم ؟

بله ، با این شرایط کپسول میزان منی و حجم پرتاب و... را افزایش میدهد اما کیفیت و تحرک اسپرم را افزایش نخواهد داد و باروری ایجاد نمیکند.

نحوه مصرف کپسول Semenax :

بهترین روش استفاده روزی 3 عدد کپسول همراه با 3 وعده غذایی میباشد. بهتر است همراه با صبحانه یک عدد ، همراه با ناهار یک عدد و همراه با شام یک عدد خورده شود.

حاوی 90 کپسول سنماکس (سمنکس)

نکات مهم حین استفاده :

این محصول به دلیل محتویات گیاهی که دارد هیچگونه تداخل دارویی ندارد و با هر دارویی قابل استفاده است.

بهتر است از سبزیجات تازه از جمله سیر ، پیاز ، پیازچه ، تره و.... همچنین میوه هایی مانند موز و... استفاده نمایید. این کمک میکند تا شما هرچه سریعتر به نتیجه مورد نظر خود برسید.

قیمت : 139,000 تومان




سمناکس Semenax - **نوین دارو**

کپسول گیاهی سمناکس ( Semenax capsule ) نحوه عملکرد سمناکس : از زمانی که جنس مذکر (مردان) به دنبال ...

کپسول گیاهی سمناکس سمنکس رفع ...

کپسول گیاهی سمناکس ، سمنکس Semenax - درمان ناباروری آقایان ...

کپسول گیاهی مکس من آمریکایی اصل ...

کپسول مکس من قیمت; کپسول گیاهی سمناکس آمریکایی; قرص گیاهی افزایش سایز مکس من 2; کپسول سمناکس ...

کپسول سمنکس سمناکس افزایش اسپرم منی ...

قیمت یک قوطی 90 عددی کپسول گیاهی سمناکس : 80.000 تومان میباشد. قیمت 3 قوطی + یک قوطی ...

کپسول سمناکس، درمان کننده ناباروری ...

کپسول سمناکس، درمان کننده ناباروری مردان و افزایش ... این محصول با نسبت دقیق عصاره های گیاهی ...

Feriog.biz - كاملترین فروشگاه اینترنتی - Feriog

... موم, روغن گیاهی بابونه, چای کامومیل, کپسول گیاهی ... 11- سمناکس: 12- اسپری تاخیری: 13- play time: 14- کرم: 15- قرص

فروشگاه اینترنتی - قرص ویاگرا ...

کپسول گیاهی سمناکس آمریکایی،درمان ناتوانی جنسی اقایان و انزال زود رس کاندوم مردانه تاخیری- در ...

فروشگاه اینترنتی

کپسول گیاهی سمناکس آمریکایی،درمان ناتوانی جنسی اقایان و انزال زود رس کاندوم مردانه تاخیری- در ...

کپسول لاغری ناچرال اسلیمینگ

کپسول گیاهی سمناکس (Semenax) یکی از ساختارهای موفقیت در ذهن انسان زنده داشتن یک س-ک-س عالی است.

تحرك قوی اسپرم ، زیاد كردن اسپرم ...

کپسول گیاهی سمناکس - درمان ناباروری آقایان + افزایش لذت جنسی. 6. افزایش قدرت پاشش و پرتاب فوق ...

محصولات افزایش نعوظ و شق کننده

کپسول گیاهی سمناکس افزایش اسپرم منی; قرص و شیاف تنگ کننده واژن مهبل; قطره تنگ کننده واژن خانمها ...

قرصهای افزایش اسپرم - منی

کپسول گیاهی سمناکس افزایش اسپرم منی: Administrator 93 3 قرص گیاهی والیوم پیلز Volume Pills: Administrator

کپسول درمانگر ناباروری سمنکس ... این ...

قرص گیاهی افزایش سایز مکس من 2 MaxManII کپسول مکس من دو یک مکمل ... کپسول سمناکس سمنکس درمان ناباروری

دستبند پاوربالانس اصلی | یک سایت ...

قیمت یک قوطی 90 عددی کپسول گیاهی سمناکس : 100.000 تومان میباشد. قیمت 3 قوطی + یک قوطی رایگان : 300.000 ...

واریس بیضه و تخمدان | فروش پستی و ...

قیمت یک قوطی ۹۰ عددی کپسول گیاهی سمناکس : ۱۰۰٫۰۰۰ تومان ...

درمان ناباروری در مردان کپسول ...

... و همچنین اورگاسم قوی تر بوده اند ، کپسول سمناکس با ... این محصول با نسبت دقیق عصاره های گیاهی ...

قرصهای افزایش اسپرم - منی

درمان نعوظ با قرص سیالیس: 2 کپسول گیاهی سمناکس افزایش اسپرم منی: 3 قرص گیاهی والیوم پیلز Volume Pills

انجمن ارولوژی ایران | یک سایت دیگر با ...

کپسول گیاهی سمناکس; گروه پزشکی پاسارگاد; گلدن وکیوم; گلدن وکیوم روناس طب; یلدا طب; دسته‌ها

قرص سمنکس

... و همچنین اورگـاسـم قوی تر بوده اند ، کپسول سمناکس ... این محصول با نسبت دقیق عصاره های گیاهی ...


EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 307 تاريخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 ساعت: 07:46:

چه کار کنم لاغر شوم ؟ چرا هر راهی رو امتحان می کنم بی فایده است

چرا حتی اب خالی هم که می خورم چاق میشم

چه کار کنم چربی های موضعی پهلو و شکمم را اب کنم

چه طوری لاغر شوم در صورتی که نمی توانم ورزش کنم و همچنین وقت ورزش کردن ندارم

من دنبال بی عوارض ترین کم درد سر ترین و نتیجه گیر ترین روش لاغری هستم چه چیزی می تونه به من کمک کنه؟

لاغری بوتانیكال اسلیمینگ


بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا) این روزها در صدر جدول فروش داروهای لاغری در جهان قرار دارد. پدیده ای شگفت انگیز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان . محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان . فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرف شما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد



عملکرد محصول
1.کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهای کاذب ناشی از استرس و هیجانات اثرگذاری سریع و مستقیم بر روی چربیهای انباشده شده در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم – پهلو – بازو- ران کشیدن
2.جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست دفع سموم و مواد زاید از بدن
3. مانع جذب قند و چربی اضافی هنگام صرف غذا بالا بردن سوخت و ساز بدن ( متابولیسم) بسیار مناسب برای افرادی که قادر به ورزش نیستند.




خصوصیات
بوتانیکال اسلیمینگ به صورت (Soft Jel)
محتوای جعبه 30 عدد میباشد.
ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب رساندن به دیگر اندامهای بدن است.با مصرف منظم یکماه بوتانیکال همراه با نوشیدن آب فراوان که ضروری می باشد 5-10 کیلو کاهش وزن خواهید داشت .

مصرف ژل لاغری اسلیمینگ به همراه استفاده از بوتانیکال نتایج شگفت انگیزی در پی خواهد داشت.




طرز مصرف
روزانه نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه یک عدد( Soft Jel) میل شود . بهتر است بعد از مصرف یک لیوان آب جوشیده ولرم میل شود. مصرف مولتی ویتامین و مکمل آهن و همچنین روزانه 2 لیتر آب ضروری است .


موارد منع مصرف
افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال
افراد با بیماریهای خاص قلبی – فشار خون بالا- نارسائیهای کلیوی – خانمهای باردار و شیرده مجاز به مصرف این دارو نمیباشند .
تا کنون هیچگونه عارضه جانبی از مصرف این دارو گزارش نشده



هشدار ,هشدار

توجه داشته باشید که نمونه تقلبی این محصول با قیمت پایین تر در سطح بازار و یا سایت های اینترنتی قابل تهیه می باشد
اصل این محصول به صورت سافت ژل یوده و حروف MZT بر روی آن نوشته شده است.
حتما در اصل بودن محصول خود مطمئن باشید .

قیمت خرید : 69,500 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش



توکان | قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ ...

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ botanical ***** Mashop ...

پک لاغری بوتانیکال اسلیمینگ BOTANICAL

قرص لاغری بوتانیکال اسلمینگ; لاغری باسن; مشاور آنلاین لاغری و تناسب... مولتی ویتامین که چاق نمی ...

مکمل های لاغری - چاقی بدنسازی - قرص ...

بوتانیکال اسلمینگ; بوتیکال اسلیمینگ; کپسول لاغری اسلمینگ; عوارض قرص لاغری اسلیمینگ

توصیه گوگل :

قرص لاغری بوتانیکال اسلمینگ; بوتانیکال; قرص بوتانیکال اسلیمینگ; قرص لاغری بوتالیکال اسلیمینگ

توصیه گوگل : - کسی از قرص بوتانیکال ...

توصیه گوگل : - کسی از قرص بوتانیکال لاغری ... سافت ژل های لاغری بوتانیکال اسلمینگ ساخت ...

توصیه گوگل : - لاغری نچرال مکس ...

بوتانیکال اسلمینگ; بوتیکال اسلیمینگ; کپسول لاغری اسلمینگ; عوارض قرص لاغری اسلیمینگ

فروشگاه مکمل های غذایی اورجینال ...

لاغری و چربی سوز بوتانیکال اسلیمینگ ورقی ... بوتانیکال اسلمینگ. مدیریت 09124771101 عملکرد موادزاید در.. ...

وست بلاگ بزرگترین سیستم وبلاگ نویسی ...

وست بلاگ بزرگترین سیستم وبلاگ نویسی و مدیریت محتوا

وست بلاگ بزرگترین سیستم وبلاگ نویسی ...

وست بلاگ بزرگترین سیستم وبلاگ نویسی و مدیریت محتوا

خرید پستی قرصهای لاغری بوتینیکال ...

خرید پستی قرصهای لاغری بوتینیکال اسلیمینگ بوتانیکال اسلیمینگ botanical slimming bongah.org لاغری و چربی ...

بوتانیکال اسلیمینگ لاغری MZT botanical slimming

پک کامل بوتانیکال چربی سوز و ضد اشتها BOTANICAL ... botanical slimming قرص چاقی; اسلمینگ; اکسی الایت; اسلیمینگ ...

روشهای لاغری و کاهش وزن | قرص لاغری ...

کلینیک تخصصی تغذیه، لاغری و کاهش وزن سیبیتا (sibita) | رژیم غذایی لاغری، تغذیه و برنامه غذایی ...

وست بلاگ بزرگترین سیستم وبلاگ نویسی ...

وست بلاگ بزرگترین سیستم وبلاگ نویسی و مدیریت محتوا

کپسول اسلیمینگ - نت آگهی

کلیه مطالب این وبسایت پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. لطفا پیش از درج آگهی صفحه ...

بادی شاپ - فروشگاه اینترنتی مکمل های ...





چه راههای برای افزایش سوخت و ساز و متابولسم بدن در حالت عادی وجود دارد؟

چه غذاهایی باعث چاقی می شوند و چه غذاهایی باعث كاهش وزن و افزایش چربی سوزی می شوند؟

چربی های دور شكم و چربی های باسن و دور كمر چگونه آب میشوند؟

چه داروهایی باعث كاهش اشتها می شوند و داروهای كاهش دهنده اشتها كدامند؟

روش بیعارضه و بدون عارضه برای كم كردن وزن و آب كردن چربی های شكم و دور كمر و باسن

چه روشی است ؟

آب كردن چربی های بدن در منزل و محل كار و راههای صحیح و راحت برای لاغر شدن چگونه است؟

اینها همه سئوالاتی هستند كه در ذهن افرادی كه از اضافه وزن رنج می برند نقش بسته و به دنبال جوابی قانع كننده می گردند.

در این بین روشها و متد هایی هستند كه امروزه در بازار برای جوابگویی به افراد چاق ارائه و عرضه میشوند كه از آن جمله می توان به روشهای زیر برای لاغر شدن آسان و سریع و بی دردسر اشاره كرد:

لاغری بوتانیكال اسلیمینگ


بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا) این روزها در صدر جدول فروش داروهای لاغری در جهان قرار دارد. پدیده ای شگفت انگیز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان . محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان . فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرف شما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد



عملکرد محصول
1.کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهای کاذب ناشی از استرس و هیجانات اثرگذاری سریع و مستقیم بر روی چربیهای انباشده شده در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم – پهلو – بازو- ران کشیدن
2.جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست دفع سموم و مواد زاید از بدن
3. مانع جذب قند و چربی اضافی هنگام صرف غذا بالا بردن سوخت و ساز بدن ( متابولیسم) بسیار مناسب برای افرادی که قادر به ورزش نیستند.

EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 356 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 10:46:

اسپری ویاگرا

مجوز بهداشت : 1228107276

این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه جنــ.ـسـ.ـی برای آنها مهم است و میخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولانی جنسی لذت کامل ببرند. این اسپری محصول شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای ساخت محصولات جنسی میباشد. این اسپری با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسیتان را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش میدهد و باعث میشود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آمیزش را بدست آورید. این اسپری باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا 30 الی 40 دقیقه هیچ انزالی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه جنسی خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید.این اسپری با دوز بسیار مناسب و اثر بخشی حدود 30 الی 45 دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.این اسپری عملکرد 100% تضمینی دارد ، و بدون عوارض میباشد.

روش مصرف :

  1. ابتدا آلت خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش یابد.
  2. پس از خشک کردن کامل ، اسپری را روی سر آلت بمالید. (پس از 2-3 دقیقه باید حساسیت سر آلت شما کم شده باشد. این کم شدن حساسیت سر آلت شما باعث طولانی تر شدن مدت عمل جنــ.ـسـ.ـی شما خواهد شد. پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه از مالیدن اسپری ، آلت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهدشد و مدت نزدیکی شما نیز طولانی تر میشود.)

نکته 1 : هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید كه حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیكی باید آلت خود را چند بار با آب بشویید یا اینكه از گاندوم استفاده نمایید زیرا این مواد خیلی سریع از طریق مخاط وااژن جذب شده و باعث بی حسی آن میشود در نتیجه شریك جنــ.ـسـ.ـی شما هیچ لذتی از آمیزش نمیبرد و یا اینکه دیرتر ارضاء خواهد شد و نتیجه معکوس خواهید گرفت . در صورت استفاده از مواد بی حسی باید به وضعیت طرف مقابل نیز توجه داشته باشید . بعضی ها خوشحال از اینكه دیگر انزال زودرس ندارند ، مدت طولانی پشت سر هم نزدیكی كرده و باعث آسیب مخاط وااژن و احساس درد و ناراحتی در طرف مقابل میشوند. به همین خاطر ممكن است دفعه آینده ، دیگر اسپری خود را در كشو كنار تختخواب پیدا نكنید !!

نکته 2 : اگر از اسپری بصورت صحیح استفاده کنید هم شما و هم شریک جنــ.ـسـ.ـیتان از روابط لذت خواهید برد و برای بیش از 30 بار ، قابل استفاده خواهد بود.

پرسش و پاسخ :

1. مواد فعال این اسپری ها چیست ؟

کلا در این اسپری ها 5% مواد بی حس کننده وجود دارد. بقیه مواد تشکیل دهنده گاز و ویتامین و... میباشد.

2. بعد از استفاده از این اسپری چه مدت زمان طول میکشد تا اثر کند ؟

این اسپری چند دقیقه پس از استفاده شروع به اثر دهی میکند.

3. این اسپری ها چقدر به زمان رابطه اضاف میکند ؟

نتیجه آن بستگی 100% به فردی دارد که آن را استفاده میکند. اما میانگین نرمال آن بین 30 تا 45 دقیقه میباشد. (برای هر بار مصرف)

4. آیا استفاده از این اسپری اثر جانبی هم دارد ؟

استفاده زیاد از حد از هر چیزی پیامدهای منفی دارد. ما هیچ گاه نمیتوانیم بگوییم محصولی اثر منفی ندارد. اما متعادل مصرف کردن آن باعث رفع مشکل میشود و آسیب خاصی به بدن وارد نمیکند. در مورد این اسپری باید گفت اگر بیش از 10 بار اسپری کردن در 24 ساعت باشد موجب ضرر خواهد شد . ضمنا استفاده از اسپریهای تقلبی باعث پیامدهای جبران ناپذیری از جمله از دست دادن کنترل ادرار خواهد شد. بنابراین سعی کنید از هرکجا محصول خود را خریداری میکنید حتما به این موضوع توجه کنید.

قیمت خرید : 25,000 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش





اسپری تاخیری ویاگرا (محصول اورجینال ...

viagra اسپری تاخیری ویاگرا (محصول اورجینال آمریکا) با استفاده از این اسپری شما می توانید به ...

اسپری تاخیری ویاگرا - محصولات بازار ...

اسپری تاخیری ویاگرا - ekhtar

اسپری تاخیری ویاگرا. فروشگاه محصولات زناشویی و جنسی |كرم تاخیری|اسپری تاخیری|كرم حجم دهنده ...

اسپری تاخیری ویاگرا

ساخت کشور:آمریکا این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه برای آنها مهم است ...

پرفروش ترین محصولات جنسی - taktaz | Google Groups

اسپری تاخیری لارگو_Inverma http://www.masbi.com/market.aspx?rgm=aseman_abi&p_id=1229 > اسپری بیحسی ویاگرا(1250000)

اسپری تاخیری - شبانگاهان

اسپری تاخیری ویاگرا

این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه ج.ن.سی برای آنها مهم است و میخواهند خود ...

اسپری و كرم تاخیری ویاگرا (آمریكا)

اسپری و كرم تاخیری ویاگرا ساخت کشور آمریکا-صددر صد پلمپ دررنگهای متفاوت-با دو دوز99000-و ...

اسپری تاخیری ویاگرا

فروش محصولات زناشویی. بهداشتی. فیلم های اموزشی. نرم افزار های کاربردی. فیلم.

www.rozbazar.biz

بازدید کننده گرامی، موجودی این محصول تمام شده است. لطفا جهت مشاهده سایر محصولات سایت، دکمه ...

اسپری تاخیری ویاگرا

اسپری تاخیری ویاگرا - اسپری تاخیری ویاگرا - تاخیر در انزال زودرس - بی حسی آلت مردان - افزایش ...

www.shadlife.com

محصولات پر فروش: دستبند پاور بالانس سونا بخار خانگی Steam Sauna یک نفره دستگاه درازنشست TotalCore

اسپری تاخیری ویاگرا (اصل آمریكا ...

خرید اسپری تاخیری ویاگرا (اصل آمریكا) نام محصول: اسپری تاخیری ویاگرا (اصل آمریكا) کاربرد ...

اسپری تاخیری ویاگرا - محصولات بازار ...

اسپری "ویاگرا" عملکرد 1- ابتدا آلت خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش ...

اسپری تاخیری لارگو_Inverma sites of the web

اسپری تاخیری لارگو_Inverma on the HeatKeys. FriendFeed,Yahoo! Groups offers free mailing lists, photo & file sharing, group calendars and more.

اسپری تاخیری ویاگرا (آمریكا-جدید)

ساخت کشور:آمریکا-کانادا این اسپری برای افرادی به کار می رود که مدت زمان رابطه برای آنها مهم ...

نحوه استفاده ازاسپری تاخیری

اسپری تاخیری ویاگرا (اصل آمریكا ...خرید اسپری تاخیری ویاگرا (اصل آمریكا) http://www.bro2.com/images/products ...

اسپری تاخیری ویاگرا آمریکا برای دیر ...

اسپری تاخیری ویاگرا,اسپری تاخیری,اسپری ویاگرا,اسپری لیدوکائین,اسپری دیرانزالی,درمان ...

اسپری تاخیری ویاگرا ,اسپری تاخیری ...

اسپری تاخیری ویاگرا اصل مجوز دار :کلفت کننده ( بزرگ کننده ) محصول کشور آمریکا افزایش مدت زمان ...

اسپری تاخیری ویاگرا - محصولات بازار ...

ساخت کشور:آمریکا این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه برای آنها مهم است ...



EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 342 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 10:43:

لارجرباکس طلائی

آخرین دستاورد در اورولوژی راه حلی مناسب برای آقایانی که تمایل به افزایش سایز آلـــت تنـاسـلی خود دارند فراهم آورده که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی (اکـستندر) می باشد.
با نگرش به وجود راهکارهای ناکار آمد مختلف موجود در بازار، همچون پمادها و داروها، جهت افزایش رضایتمندی از سایز و حجم آلـــت، در این میان دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی با بهره گیری از روش های نوین درمانی روز دنیا با مکانیزمی راحت و مطمئن، راه حلی بدون عوارض جانبی، بدون نیاز به دارو و جراحی و برگشت ناپذیر مبتنی بر اصل طبی کشش (Traction) فراهم می آورد.
دستگاه اکـستندر قابلیت ایجاد 5/6 سانتی متر کشش کنترل شده، تدریجی و مداوم را بر روی آلـــت دارد که این کشش طی مدت 8 ماه استفاده از دستگاه ایجاد می شود.کشش ایجاد شده توسط این وسیله باعث افزایش توانایی بافت ها جهت تطبیق با کشش وارد شده می شود و و موجب بازسازی و بافت سازی جدید در ساختار اسفنجی عروقی آلـــت گردیده که نتیجتا باعث افزایش سایز بین 2 تا 5 سانتی متر در طول و 1 تا 5/1 سانتی متر در قطر می گردد.
همچنین استفاده از این دستگاه تا 70 درصد در اصلاح انحراف، انحنا و درمان بیماری پیرونی (Peyronic) موثر است.
مزایای ویژه این دستگاه استفاده راحت و آسان از آن زیر لباس به مدت 3 الی 8 ساعت در شبانه روز، بدون ایجاد مزاحمت در راه رفتن، نشستن و انجام کارهای روزمره می باشد.
قیمت دستگاه های اکـستندر با توجه به طراحی پایه ها و وجود مگنت های مغناطیسی متفاوت است. نکته مهم:براساس استعلام ونظرسنجی ازخریدارانی که بطورصحیح ومنظم ازدستگاههای وکیوم واکـستندراستفاده نموده اند،رضایتمندی 80 تا90 درصداعلام گردیده است.

-------------------------------------------------------------------------------


توضیحات تکمیلی:
جدیدترین دستگاه دراروپا جهت درمان ناتوانی جنــســی ، افزایش قطر , درازا و سایز کلی آلـــت واصلاح انحراف آلـــت تنـاسـلی مردان.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی در (Device Extender ) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نیز گردیده است . که تمامی این موارد و همچنین شماره و لیبل وزارت بهداشت ایران بر روی محصول درج گردیده است.قیمت مختلف دستگاههای اکـستندر به شرح زیر است:
پرو اکـستندر مگنت دار155000تومان
دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 71049/ 7/ک دارای استاندارد
ISO 13485:2003 تائیدیه از وزارت صنایع و معادن
هزارن مرد، هـمه روزه جهت بهبود سایز آلـــت و عملکرد آلـــتشان به پزشک مراجعه می کنند.
یک آلـــت تنـاسـلی بزرگتر و قویتر؛ اعـتماد به نفـس بیشتر و حل مشکلات روحی و روانی را به همراه خواهد داشت.
آخرین دستاورد در اورولوژی، راه حلی جهت دستیابی به این تقاضای مردان است که ظهور و اختراع دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی می باشد.
آنالیز بازار محصولات:
روشهای ناکارآمد و بی تأثیر برای رشد آلـــت
1/ ماساژورها
نرخ رشد: بی تأثیر
عوارض جانبی: ماساژ منجر به تغییر شکل آلـــت می شود.
نتیجه : فـریب آمیز و گول زننده
2/ وکیوم پمپ
نرخ رشد : حدودا" یک سانتیمتر
عوارض جانبی: رشد ساختگی و موقتی
نتیجه : کاربرد این وسیله بیشتر جهت رفع مشکلات نـعــوظ Erection Dysfunctionمی باشد.(تاثیری بر رشد ندارد)
3/ قرصها
نرخ رشد : یک سانتیمتر به صورت موقـتی
عوارض جانبی : ناتوانی، تورم پروستات، واریکوسل، هپاتیت و آسیبهای فـراوان به بافـت آلـــت
نتیجه : رشدآلـــت ماندگار نیست.
روشهای مؤثر در افزایش سایز آلـــت:
1/ جراحی
نرخ رشد: 2-1 سانتیمتر
عوارض جانبی: ناتوانی جنــســی در جهت نـعــوظ و تغییر شکل
نتیجه: ریسک عمل بسیار بالا و به صورت طبیعی نتایج حاصله بواسطه ی اثرات اسکار بجای مانده از جراحی کم می باشد.
2/ دستگاه کشنده ی عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE)
نرخ رشد: 4-3 سانتیمتر
عوارض: ندارد.
نتیجه: مؤثر و با تضمین این مطلب که سیستم اثر این وسیله توانایی بافت را جهت تطبیق با نیروی کشش پیـوستـــه ومـداوم فـراهم کرده وباعـث تکثیــــــر سلولـی وبافـت وعــروق سازی در آلـت تحت عـنـوان Neo vascularization می شود.
دستگاه کشنده عضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) دارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ایران و اتحادیه بهداشت اروپا (CE) موفق به دریافت گواهینامه ( نوع 1)گردیده است.همچنین دارای گواهینامهISO 13485:2003 میباشد


موارد درمانی:
دستگاه اکـستندرجهت بلندتر شدن آلـــت بدون جراحی،
اصلاح انحرافات آلـــت بدون جراحی،
درمان بیماری پیرونی (PEYRONI)
معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلـــت ،
جراحی اصلاحی وبازسازی مورد استفاده قرار میگیرد.
توجه : برای کـسانی که دچار انـزال زودرس یا عـدم نعــوظ هـستند و احتیاج به تقـویت بافت اسفـنجـی آلـــت دارنــد ایــن وسیلــه(اکـستندردیوایسEXTENDER DEVICE) باعـث بوجــــود آمـدن عـــروق جدیـد مـی شــود (که اصـطلاحــا" این امـــــرNeovascularization تلقی می گردد.) که موجب بهبود جریان خون و در نتیجه نـعــوظ بیشتر می شـود.
به وسیله ی استفاده از این دستگاه(اکـستندرEXTENDER DEVICE) و یکـسری درمانهای تکمیلی توسط پزشک، قادر به بهبود مکانیزم نعـوظ و انـــزال خود خواهند بود.
- در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود. البته از قـدیـم از این روش استفاده می شد. مثلا" زنان بیرمانی برای درازکردن گردن خود از این متد استفاده می کردند در جوامع و فرهنگهای قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندامهــای گوناگون بدن استفاده میشود.مثلا" زنان قبیله ی پادوانگ (paduang) در برمـه وتایلند که به زنان زرافـه ای معــروف شده اند با استفـــاده ازروش کشش، گـردن خود را دراز می کنند یا قـبایلی در آفریقا وآمازون با استفاده از هـمین روش لبها وگوشهای خود را بزرگ می کنند.آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمتهای مورد نظر بدن خود آویزان می کنند.
توضیح دستگاه:
دستگاه کشنده عـضو تنـاسـلی(اکـستندرEXTENDER DEVICE) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید که این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک ساپورت پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلـــت (کلاهک آلـــت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.
انواع اکـستندرEXTENDER DEVICE :
در دو مدل دستگاه اکـستندر ساده و اکـستندر مگنت بسته به سایز آلـــت در حالـــت نـعــوظ 2 پایه موجود می باشد.
GEXL/1 : برای آلـــت های بزرگتر از 10 سانتیمتر در حالـــت نـعــوظ.
MINI GEXL/2: برای آلـــت 6 تا 10 سانتیمتری در حالـــت نـعــوظ.
برای الـــت های بزرگتر از 17 سانتیمتر از پایه EXTRA GEXLستفاده میشود که باید جداگانه خریداری شود.
دستگاههای اکـستندر یک نیروی تدریجی و مداوم حدود 600 تا 1500 gr/cm2را به مقطع آلـــت وارد میکند که این نیروی کشش باعث تحریک در جهت تطابق ورشد لیگامانهای نگهدارنده و corpus caveosum وبقیه بافتهای آلـــت می شوند.که به صورت مشروح در ذیل آورده شده است.
-حدود (cm 4-3) افزایش در طول آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-حدود (cm 1-1/5) در دور یا محیط آلـــت در حالـــت خوابیده و نـعــوظ.
-افزایش ایجادشده در طول و قطر فوق العاده قابل توجه است.


6-نحوه ی استفاده :
این وسیله (اکـستندر دیوایس )براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلـــت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــی باشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد، بطوریـــکه به سهولت قابل استفــاده می باشد. به نحویکه در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن، نشستن، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمی کند..
تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون
مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود.
این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد.
علاوه بر این ، خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. این امر همچنین به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر پایدار می گذارد.
در طراحی جدید این محصول با اضافه کردن خاصیت مگنت مغناطیسی ، راندمان دستگاه بسیار افزایش یافته است ، ترمیم و افزایش طول آلـــت با سرعت بیشتری به وقوع میپوندد.
******************************
««« تأییدیه و مجوزها »»»
● فروشنده : فروشگاه رهسا (سایت رهسا در سامانه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است)
● مجوز محصول : به شماره 7/71049/ک
● صحت عملکرد دستگاه های توانبخشی آقایان و بانوان توسط مرکز تحقیقات اورولوژی ایران و مراکز معتبر پزشکی به اثبات رسیده و دارای گواهی Iso 10993 (زیست سازگاری با بافت) و دارای تاییدیه و مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشند.
******************************

قیمت خرید : 159,000 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش
EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 319 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 10:39:

لیدی ژل مهبلی

ژل آمیزشی 4 کاره بانوان تنگ کننده افزایش میل جنــ.ـسی ضد عفونی کننده و خشبو کننده

دارای ماده جمع و منقبض کننده چسبان واژینال با هلوگرام شرکت بزرگ لاو استریت

ژل آمیزشی lady gel مدل : سانیتاری

اگر خود و یا همسرتان از شل شدن عضلات و باز شدن بیش از اندازه ناحیه تناسلی تان ناراضی هستید !

اگر به حفظ انقباض عضلانی و سلامتی ناحیه مهبلی خود اهمیت می دهید !

اگر از ترحشات زیاد مهبلی ناخوشنودید !

ویژگیهای محصول :

بهترین وسیله برای سفت و جمع کردن عضلات و محیط درونی ناحیه تناسلی و بازگرداندن لذتهای از دست رفته می باشد .

کاهش دهنده ترحشات زیاد مهبلی و موجب درمان عفونت های ناحیه مهبلی خواهد گردید .

خشبو کننده و از بین برنده بوی بد ناحیه مهبلی .

افزایش میل به رابطه و رسیدن به ارگاسم لذت بخشتر .

روش استفاده :
آقایان مقدار متناسبی از ژل را روی محل محل مورد نظر یا کف دست پمپ نموده و سراسر محل را با لایه ای از آن آغشته کرده می کنند .

بانوان مقدار متناسبی از ژل را درون محل مورد نظر خود و یا بروی انگشت خود پمپ کرده و درون محیط تناسلی خود را به آن آغشته می کنند .

توجه :
این روش را بر روی کاندوم نیز می توانید انجام دهید که از پاره شدن احتمالی کاندوم نیز جلوگیری می کند .

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای تائیدیه بهداشت آمریکا و اروپا

بهترین وسیله برای جمع و منقبض محیط آلت تناسلی در بانوان

فضایی بسیار گوناگون و تازه نسبت به گذشته به آمیزش شما می بخشد .

قیمت خرید : 29,500 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش
EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 2822 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 10:34:

کلفت کننده آنی اسپری لارگو

آلمانی اصل

انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یكی از بزرگترین مشكلات مردان و شركای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شركت بزرگ در جهت شكستن این تابو و حل كردن مشكلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم كه محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریك جنسی می باشد.


EXrozblog.comEX
کلفت کننده آنی اسپری لارگو

آلمانی اصل

انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یكی از بزرگترین مشكلات مردان و شركای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شركت بزرگ در جهت شكستن این تابو و حل كردن مشكلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم كه محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریك جنسی می باشد.

از نظر روان درمانگران ،خجالت جنسی نوعی متوقف كننده لذت و ژست های جنسی است.فرد مبتلا به خجالت جنسی توانایی بیان خواسته ها ونیاز های خود را ندارد. ودرنتیجه رابطه جنسی او با طرف مقابلش به یك سناریوی تكراری جذاب اما دلسردكننده تبدیل می شود.فرد باید برای مقابله با خجالت جنسی تلاش كند ژست هایی كه با خلق وخوی او تناسب دارد را انتخاب وهمسر خود را درآن شریك كند.
ما در جهت پاسخ به این نیاز شما محصول متفاوت خود را به شما ارائه خواهیم كرد، اسپری لارگو علاوه بر كلفت كنندگی فوری نمایی متفاوت از یك رابطه را با افزایش سایز و زمان مقاربت به شما نشان خواهد داد.
اسپری لارگو
ساخت كشور آلمان

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و یا سفارش بر روی لینک خرید کلیک نمائید

نوشتن تلفن همراه و تلفن ثابت لازم است زیرا مذاكره تلفنی طرفین برای خریداری محصول ضروری است.

قیمت : 31,000 تومان


کلفت کننده آنی اسپری لارگو

آلمانی اصل

انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یكی از بزرگترین مشكلات مردان و شركای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شركت بزرگ در جهت شكستن این تابو و حل كردن مشكلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم كه محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریك جنسی می باشد.

از نظر روان درمانگران ،خجالت جنسی نوعی متوقف كننده لذت و ژست های جنسی است.فرد مبتلا به خجالت جنسی توانایی بیان خواسته ها ونیاز های خود را ندارد. ودرنتیجه رابطه جنسی او با طرف مقابلش به یك سناریوی تكراری جذاب اما دلسردكننده تبدیل می شود.فرد باید برای مقابله با خجالت جنسی تلاش كند ژست هایی كه با خلق وخوی او تناسب دارد را انتخاب وهمسر خود را درآن شریك كند.
ما در جهت پاسخ به این نیاز شما محصول متفاوت خود را به شما ارائه خواهیم كرد، اسپری لارگو علاوه بر كلفت كنندگی فوری نمایی متفاوت از یك رابطه را با افزایش سایز و زمان مقاربت به شما نشان خواهد داد.
اسپری لارگو
ساخت كشور آلمان

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و یا سفارش بر روی لینک خرید کلیک نمائید

نوشتن تلفن همراه و تلفن ثابت لازم است زیرا مذاكره تلفنی طرفین برای خریداری محصول ضروری است.

قیمت : 31,000 تومان


بزرگ و كلفت كردن آلت تناسلی كرم لارگو

بازارگاه - کرم عقاب دکتر مارتین - کرم تاخیری - کرم کلفت کننده ... اسپری تاخیری لارگو_Inverma کرم لارگو ...

کلفت کننده های آلت مردان

کلفت کننده های آلت مردان - کلفت ... در یک پکیج) ، ژل تاخـیری لارگو، صابون بزرگ کننده ، اسپری و ...

کاندوم لارگو بزرگ کننده آقایان

کاندوم لارگو بزرگ کننده آقایان ... 1) بزرگ و کلفت کننده 2 ... کرم کینگ سایز - اسپری تاخیری - لارگو ...

كاندوم لارگو بزرگ كننده آلت تناسلی

کاندوم لارگو بزرگ کننده آلت ... کرم کلفت کننده... ... و تحریک کننده قوای جنسی. اسپری تاخیری لارگو ...

اسپری تاخیری ویاگرا اورجینال هولوگرام

تنها اسپری دارای هولوگرام و اصل آمریکا ... بازدهی عالی برای 30 بار مصرف تاخیری و کلفت کننده ...

كرم لارگو- افزایش طول و ضخامت

آلت ، وسایل بزرگ کننده آلت ، کلفت کننده آلت ، کرم حجم دهنده و کلفت ... لارگو:مگنا.ویاگرت.اسپری ...

کرم|اسپری|قرص|محرک جنسی|تاخیری ...

کرم|اسپری|قرص|محرک جنسی|تاخیری - مطالب ابر کلفت کننده الت ... کرم کینگ سایز لارگو (King Size

فرم دهنده سینه،بر طرف نمودن افتادگی ...

:: 19:6 :: نویسنده : فروش لارجرباکس،لارگو،اسپری تأخیری،کاندم تأخیری،تنگ کننده واژن،کلفت کننده ...

کرم کینگ سایز (محصول جدید لارگو)

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و یا سفارش کرم کینگ سایز (محصول جدید لارگو) ...

zanashoei.loxblog.com

لارجرباکس،لارگو،اسپری تأخیری،کاندم تأخیری،تنگ کننده واژن،کلفت کننده آلت

اسپری تاخیری لارگوlargo delay spray - لارگو ...

کرم شارک پاور بزرگ و کلفت کننده آ-لت مخصوص ... اسپری تاخیری لارگو_Inverma کرم لارگو (افزایش حجم و سایز ...

خرید پستی اسپری تاخیری وینگورا ...

اسپری “لارگو” محصول شرکت ... کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma - کرم گیاهی کلفت کننده آلت مردان ...

www.zanashoei.loxblog.com

لارجرباکس،لارگو،اسپری تأخیری،کاندم تأخیری،تنگ کننده واژن،کلفت کننده آلت

خرید كرم لارگو حجیم كننده قوی،خرید ...

كرم لارگو- حجیم کننده قوی مردان. ... مصرف تاخیری و کلفت کننده ... اسپری بزرگ کننده سینه،فرم دهنده ...

کرم لارگو - بزرگ و کلفت کننده آلت ...

کرم لارگو – بزرگ و کلفت کننده آلت تناسلی ... ت باشد این مورد در تمام کرم ها و اسپری ...

zanashoei.glxblog.com

لارجرباکس،لارگو،اسپری تأخیری،کاندم تأخیری،تنگ کننده واژن،کلفت کننده آلت

كرم لارگو | كرم لارگو افزایش طول و ...

كرم لارگو | كرم لارگو ... قطور کننده آلت - کلفت کننده فوری ... هایم را زیبا کنم ؟ - اسپری بزرگ کننده ...

ویگارکس • راهها و روشهای بزرگ کردن ...

... اینترنتی اسپری وینگورا اصل کینگ سایز - کرم بزرگ كننده آلت کینگ سایز با لارگو - کلفت کننده آلت کرم ...


پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 342 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 10:24:

لیدی ژل مهبلی

ژل آمیزشی 4 کاره بانوان تنگ کننده افزایش میل جنــ.ـسی ضد عفونی کننده و خشبو کننده

دارای ماده جمع و منقبض کننده چسبان واژینال با هلوگرام شرکت بزرگ لاو استریت

ژل آمیزشی lady gel مدل : سانیتاری

اگر خود و یا همسرتان از شل شدن عضلات و باز شدن بیش از اندازه ناحیه تناسلی تان ناراضی هستید !

اگر به حفظ انقباض عضلانی و سلامتی ناحیه مهبلی خود اهمیت می دهید !

اگر از ترحشات زیاد مهبلی ناخوشنودید !

ویژگیهای محصول :

بهترین وسیله برای سفت و جمع کردن عضلات و محیط درونی ناحیه تناسلی و بازگرداندن لذتهای از دست رفته می باشد .

کاهش دهنده ترحشات زیاد مهبلی و موجب درمان عفونت های ناحیه مهبلی خواهد گردید .

خشبو کننده و از بین برنده بوی بد ناحیه مهبلی .

افزایش میل به رابطه و رسیدن به ارگاسم لذت بخشتر .

روش استفاده :
آقایان مقدار متناسبی از ژل را روی محل محل مورد نظر یا کف دست پمپ نموده و سراسر محل را با لایه ای از آن آغشته کرده می کنند .

بانوان مقدار متناسبی از ژل را درون محل مورد نظر خود و یا بروی انگشت خود پمپ کرده و درون محیط تناسلی خود را به آن آغشته می کنند .

توجه :
این روش را بر روی کاندوم نیز می توانید انجام دهید که از پاره شدن احتمالی کاندوم نیز جلوگیری می کند .

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای تائیدیه بهداشت آمریکا و اروپا

بهترین وسیله برای جمع و منقبض محیط آلت تناسلی در بانوان

فضایی بسیار گوناگون و تازه نسبت به گذشته به آمیزش شما می بخشد .

قیمت خرید : 29,500 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش








| ژل تنگ کننده واژن زنانه 4 کاره رومانتیک - به فروشگاه kimiadaru2 خوش آمدید. امیدواریم كه از خرید كردن در این فروشگاه لذت ببرید. راهنمای خرید از فروشگاه: خرید پستی،تحویل درب منزل، پرداخت وجه به مأمور پست .. ژل تنگ کننده واژن زنانه 4 کاره رومانتیک - خرید محصول ژل 4 کاره جنسی زنانه رومانتیک|ژل 4 کاره زنانه رومانتیک تنگ کننده|ژل تنگ کننده واژن زنانه 4 کاره رومانتیک|اطلاعات كامل محصول ژل 4 كاره جنسی زنانه . ژل تنگ کننده بانوان با صابون اصل ارزان ژل چهار کاره تنگ کننده واژن ضدعفونی کننده خوشبو کننده منقبض کننده و. ... بهترین نوع ژل جنسی برای زنان با چهار کاربرد مفید از جمله تنگ کنندگی ، ضد سوزش و درد خوشبو كننده واژن,ژل تنگ كننده واژن زنان,ضد عفونی كننده کاربرد محصول: ژل 8 کاره تنگ کننده خانمها-ضد عفونی کننده. ژل 8 کاره جگوار بانوان محصولی صد ... زنان ، درمان گشادی واژن ، روان کننده واژن ، ضد عفونی کننده واژن ، ضد . فروشگاه محصولات زناشویی پردیس - ژل تنگ کننده واژن و مهبل زنان پلژر قویترین بزرگ کننده اندام تناسلی مردان در سال 2010 - کلیک کن · قرص های دیر انزالی 1 ساعته پاور من آمریکا - کلیک کن · ژل تنگ کننده واژن و مهبل زنان پلژر .. ژل تنگ کننده مهبل کونتکس پلژر - آدرس جدید فروشگاه صنوبر شاپ ... ژل بهداشتی بانوان, ژل تنگ کننده, گشادی واژن, تنگ کننده مهبل,تنگ کننده واژن,تنگ کننده مهبل,ژل تنگ ... 2- تنگ کننده مهبل و افزایش دهنده میل و لذت جنسی زن و مرد .. ژل تنگ کننده واژن زنان ضد عفونی کننده ژل چهار کاره تنگ کننده واژن ضدعفونی کننده خوشبو کننده منقبض کننده و.. بانوان با صابون ضد عفونی کننده اصل فقط 19هزار تومان محصول اصل كننده واژن زنان
روشهای تاخیر انداختن انزال،ژل تنگ كننده واژن زنان. نام محصول: ژل آ.م.ی.ز.شی اینفینیتی پلی تایم كد محصول: 1764. كاربرد: ژل آ.م.ی.ز.شی در 6 مدل مختلف. قیمت: ژل رفع بوی بد و تنگ كننده واژن زنان - صابون واژن 1 نوامبر 2011‎ – ژل آمیزشی 4 كاره بانوان تنگ كننده افزایش میل جنـسی ضد عفونی كننده و خوشبو كننده. دارای ماده جمع و منقبض كننده چسبان واژینال با هلوگرام شركت .. ژل خوشبو كننده زنان|ژل تنگ كننده واژن با مجوز بهداشت |ژل پلی تایم با .. ژل خوشبو كننده زنان|ژل تنگ كننده واژن با مجوز بهداشت |ژل پلی تایم با مجوز بهداشت. ژل آمی.زشی دریمر پلی تایم با مجوز بهداشت قیمت: 220000 ریال روش پرداخت وجه: .. پرفروشترین ژلهای زناشویی‎ تاخ ژل 4 كاره لیدی تنگ كننده - خرید ژل تنگی واژن كننده واژن ژل 4 كاره لیدی . ... ژل آمی زشی 4 كاره بانوان تنگ كننده- افزایش میل جنــ. ... ژل خوشبو کننده واژن,ژل واژن,ژل تنگ كننده واژن,ژل تنگ كننده واژن - ویاگرا،مکس ژل خوشبو کننده واژن,ژل واژن,ژل تنگ . ژل بی حس کننده واژن،ژل تنگ كننده،ژل . ... خوشبو كننده واژن,ژل خوشبو كننده واژن ... ... ژل واژن,ژل تنگ كننده واژن قطره تنگ کننده واژن Lady A خرید ژل 4 كاره لیدی تنگ كننده و خوشبو كننده واژن 5 روز پیش‎ – تنگكنده و خوشبو كننده واژن خانمها |بهترین راه برای تنگ كردن و خوشبو كردن ... كلمات كلیدی: خرید ژل لیدی,ژل تنگ كننده,دارو ها و ژل ها و قطره های از بین ژل تنگ کننده فوری واژن _ لیدی ژل _ خوشبو کننده واژن لیدی ژل ژل تنگ کننده فوری واژن _ لیدی ژل _ خوشبو کننده واژن لیدی ژل · کپسول درمان کننده ناباروری .... ژل 4 كاره لیدی تنگ كننده خانمها و خوشبو ... ژل 4 کاره لیدی تنگ کننده و . فروش ژل 4 كاره لیدی تنگ كننده و خوشبو كننده واژن 5 روز پیش‎ – ژل آمیزشی 4 کاره بانوان تنگ کننده افزایش میل جنــ.ـسی ضد عفونی کننده و خشبو کننده. دارای ماده جمع و منقبض کننده چسبان واژینال با هلوگرام ...
خرید اینترنتی ژل 4 کاره لیدی تنگ کننده و خوشبو کننده واژن - فروشگاه خرید اینترنتی ژل 4 کاره لیدی تنگ کننده و خوشبو کننده واژن - فروشگاه . ... فروش ژل 4 كاره لیدی تنگ كننده و خوشبو كننده واژن - جدید · خرید ژل 4 کاره لیدی تنگ .. خرید ژل لیدی تنگ کننده واژن · پادشاه راه های تنگ کردن واژن, نمایندگی ژل لیدی تنگ کننده واژن. لیدی ژل ... ژل بی حس کننده واژن،ژل تنگ كننده،ژل نرم كننده واژن … بهترین .. خوشبو کننده واژن‎بهترین محصولات بهداشتی و ضد باکتری مجموعه ای از بهترین محصولات‎پرفروشترین ژلهای زناشویی‎ تاخیری، تنگ کننده، روان کننده، معطر تحویل فوری درمحل، بسته بندی محرمانه دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما (آلت تناسلی مرد) پاسخ به سوالات شما(درد زیر شکم پس از سکس، خود ارضایی تلفنی، کمردرد صبحگاهی، ... و یا اینکه نه همین ارضا شدن طرفین توسط همدیگر بدون دخول زنا میباشد؟ .... چگونه می توانم برای جلوگیری از این بیماری پیشگیری لازم را انجام دهم؟ ... احساس می کنم کلا احساسم به جنس مخالف کم شده آیا ممکن است در زندگی آینده دچار مشکل جدی شوم؟ عنوان ندارد - آموزشهای زناشویی - دخول باید پس از ملاعبه و لیز شدن فرج صورت گیرد و بعد هم از ملایم به کمی تند و تند افزایش یابد البته نه آنقدر تند که موجب درد یا آسیب به خانم شود. ... تفاوت عمده ای که در وضعیت های مختلف وجود دارد ، صرف نظر از کم یا زیاد شدن امکان آبستنی ، آنست که در هر وضعیت تازه ، نقاط ..... و ما در این جا به اختصار به بعضی از آن ها اشاره می کنیم. دکتر رهام صادقی - انجمنهای گفتگو - موضوع: آمیزش دردناک خواستم بدون برای رفع درد در هنگام امیزش چه باید كرد در زمان دخول این درد زیاد است . ... بهتر است ابتدا یک عملکرد جنسی طبیعی را تعریف کنیم. .... با سلام حدود 20 روز است که ترشحات واژینالم کم شده است و در هنگام مقاربت نیز احساس درد در قسمتی از .... چگونه؟ - انجام بررسیهای آزمایشگاهی مثل پاپاسمیر و کشت هر گونه ترشح از مجرای ... پاره كردن پرده توسط .. درد بعد از پارگی پرده چگونه دردهای قاعدگی را کم کنیم؟ » درد قاعدگی - مرکز علمی پژوهشی . چگونه دردهای قاعدگی را کم کنیم؟ بهداشت زنان ... 6- کمر خود را ماساژ دهید تا گرفتگی و درد آن کم شود. 7- مواد غذایی غنی از ... پرسش و پاسخ - پاسخ به سوالات زناشوییگر وجود دارد چگونه میتوانیم جلوگیری کنیم؟ ... در دوران نامزدی که دخول میسر نمیباشد,آیا کشیدن آلت مرد بر روی آلت زن (کمی با فشار)اشکال دارد؟ ... مدّت آشنایی کاملاً طبیعی است، ولی بعد از گذشت مدّتی از آغاز زندگی کم کم به جزئیات درونی و .... چرا كه برای زن تنها درد را به همراه خواهد داشت و گاهی با عث انزجار از مرد و یا رابطه ی جنسی می شود ... روردین 1390 - پاسخ به سوالات جنسی
ااینکه احتمال انتقال کم است اما نمونه هایی از انتقال این ویروس با رابطه جنسی دهانی از ... دوست عزیز شما که دخول نداشتید پس درصد کمتری میزان بارداری در شما وجود دارد پیش آب ... اگر از بیماریهای انکولوژی یا سرطانهای دستگاه تناسلی شروع کنیم، باید .... علامت آن درد شدید در ناحیه بیضه است که بهصورت ناگهانی بهوجود میآید، ممکن است ر مهبل فرج، شل ۷ داشته باشد، می تواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی ... از بدو تولد، پرده ی بکارت نداشته اند یا در سنین خیلی کم در اثر عواملی غیر از سکس، از بین رفته است. ..... بار خواستیم نزدیکی کنیم ولی پرده پاره نمیشه وهیچ دخول انجام نمیشه و همسرم درد .... چگونه از سالم بودن پرده بدون مراجعه به پزشک اطلاع پیدا کنم ... اهکار برای درد دخول و پارگی بکارت - وبلاگ دکتر امیر علی مجازی اهکار برای درد دخول و پارگی بکارت. تاریخ : در این مطلب راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت ذکر می کنیم که در روش اول درد آن میتواند کم باشد ولی در روش دوم ...ولین آمیزش: - دکتر مهران ور میتونیم از دردی که به خاطر اولین آمیزش جنسی کم کنیم و در عوض به لذت ماه عسلمان اضافه کنیم؟ جواب : ... تجربه اولین آمیزش دخول شما میتواند احساسهای متفاوتی زیده ای از سوالات جنسی به خصوص در مورد درد در هنگام دخول و کاهش میل جنسی رعایت این نکات میتوانند کارگشا باشند. مقدار طبیعی ... برخی افراد نسبت به میانگین مردها مقدار کم تری مایع منی تولید میکنند که لزوما مشکل پزشکی محسوب نمیشود. آیا ممکن ... خجالت می‎کشم به پزشک مراجعه کنم ممکن است کمکم کنید؟ .... نحوه کارکرد قرص ضد حاملگی چگونه است؟

EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 968 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391 ساعت: 12:05:

کلفت کننده آنی اسپری لارگو

آلمانی اصل

انزال زودرس و عدم بزرگ شدن فوری آلت یكی از بزرگترین مشكلات مردان و شركای جنسی آنها میباشد. با توجه به تعهدات این شركت بزرگ در جهت شكستن این تابو و حل كردن مشكلات و مصائب جنسی هم میهنان گرامی بر آن شدیم كه محصولی جدید و متفاوت را بر شما عرضه نمائیم.
انزال زودرس بر اساس تعاریف و مشاهدات علمی انجام شده دارای مضامین متفاوتی است اما مهمترین برهان بر این مسئله عدم رضایت خود یا شریك جنسی می باشد.

از نظر روان درمانگران ،خجالت جنسی نوعی متوقف كننده لذت و ژست های جنسی است.فرد مبتلا به خجالت جنسی توانایی بیان خواسته ها ونیاز های خود را ندارد. ودرنتیجه رابطه جنسی او با طرف مقابلش به یك سناریوی تكراری جذاب اما دلسردكننده تبدیل می شود.فرد باید برای مقابله با خجالت جنسی تلاش كند ژست هایی كه با خلق وخوی او تناسب دارد را انتخاب وهمسر خود را درآن شریك كند.
ما در جهت پاسخ به این نیاز شما محصول متفاوت خود را به شما ارائه خواهیم كرد، اسپری لارگو علاوه بر كلفت كنندگی فوری نمایی متفاوت از یك رابطه را با افزایش سایز و زمان مقاربت به شما نشان خواهد داد.
اسپری لارگو
ساخت كشور آلمان

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و یا سفارش بر روی لینک خرید کلیک نمائید

نوشتن تلفن همراه و تلفن ثابت لازم است زیرا مذاكره تلفنی طرفین برای خریداری محصول ضروری است.


قیمت : 31,000 تومان



محصولات اصل و با ضمات پس از فروش
EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 322 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391 ساعت: 11:46:

قرص مگنا آر ایکس اصل آمریکا

مگنا آر ایکس بزرگ کننده آلت مردان محصول آمریکا

افزایش طول آلت مردان تا 7 سانتیمتر و كلفتی آلت تا 2 سانتیمتر با +Magna RX

آیا تا به حال سایز آلت شما افزایش پیدا نكرده و قرص و كرم ها بی نتیجه بوده است؟

آیا تاالان قرص ها و كرم های بسیاری برای افزایش سایز آلت خود امتحان كرده اید؟

جدیدترین و موثر ترین محصول دنیا با نام مگنا آر ایكس شما را نا امید نخواهد كرد

محصولیصد در صد گیاهی وموثر و بی رقیب در افزایش سایز آلت مردان

تنها مگنا آر ایكس نوع آمریكایی اصلی را مصرف كنید و نتیجه بگیرید

در سراسر جهان تا كنون هیچ دارویی مشابه مگنا آر ایكس+ معرفی نشده و این تنها فرمول كشفشده كه قادر است هر نوع آلتی را از نظر سایز ، طول و ضخامت و كلفتی به شكلی دائمی، سریع ، آسان بی خطر و بدون هر گونه مشكلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت نعوظ و سفتی آلت در هنگام تحریك جنسی شود و بتواند از انزال زود رس جلوگیری نموده و باعث افزایش زمان مقاربت گردد.

شما بیشتر از آن چیزی كه فكر می كنیدبدست خواهید آورد!

مگنا آر ایكس+ (+Magna RX) كار بزرگ كردن آلت تناسلی مردان را خیلی سریع و آسان و به شكل غیر قابل باوری انجام می دهد. پزشكان بزرگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر شدن آلت تناسلی مردان را امری كاملا ممكن و انجام شدنی می دانند. بسیار حیرت زده می شوید وقتی كه فقط در عرض زمان كوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آلت تناسلی خود شوید به نحوی كه تا قبل از استفاده از مگنا آر ایكس+ اورجینال هیچ گاه تجربه نكرده اید. به جرات میتوان ادعا كرد كه در دنیا تنها قرصهای گیاهیمگنا آر ایكس+ انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و رشد آلت مردان و همچنینبیشتر كردن میل جنسی و افزایش زمان نزدیكی برای رسیدن به اوج ارگاسم واقعی میباشد .

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/rgj0rr7l5gt6pykwxdq.jpg

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1.jpg

بزرگ شدن آلت تناسلی كاری غیر ممكن نیست، مـگنااركس این كار را خیلی سریع و آسان و به شكل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد . كمپانی آمریكایی مگنا آر ایكس با اعتماد به نفس بالا و اطمینان از محصول خود در طول سه سال اقدام به معرفی و تبلیغات وسیع و گسترده ای در معروف ترین و معتبرترین مجلات دنیا نموده است. هم اكنون در بیش از 15 مجله تخصصی پزشكی و غیر تخصصی دنیا در هر شماره محصولات مگنا آر ایكس معرفی و فروخته می شود. مگنا آر ایكس در بیش از 214000 سایت اینترنتی خارجی و در 35 كشور در سراسر جهان توزیع و فروخته می شود و تنها مكمل بزرگ كننده آلت تناسلی مردان است كه توسط كمپانی GNC كه یكی از بزرگ ترین شركت های پخش ویتامین ها و مكمل های غذایی در دنیا است عرضه می گردد.

مگنا آر ایكس پلاس با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای مگنا آر ایكس این دارو در طی سه سال به شكل یك محصول منحصر به فرد و مشهور نزد متخصصین ، پزشكان و مصرف كنندگان در آمده است. مگنا آر ایكس رتبه پرفروشترین و موثرترین محصول در سال 2010 را به خود اختصاص داده است كه نشاندهنده كارایی و كارآمدی و اثرگذاری این محصول می باشد.

در این سه سال با كاملتر شدن این محصول ابتدا MAGNA سپس MAGNA RX و اكنون جدیدترینمحصول با نام +MAGNA RX به بازار عرضه شده كه به گفته مخترع این محصول دكتر جورج آگوایلار (متخصص بیماری های مجاری ادراری-اورولوژیست)این مكمل در كاملترین وضعیت اثر گذاری خود قرار دارد
به همین دلیل در سال 2008 و 2009 و 2010 عنوان پر فروش ترین محصول جنسی و زناشویی قدر و كارا بازار اروپا و آمریكا به خود اختصاص داده است. مگنا آر ایكس+ یك محصول كاملا گیاهی می باشد كه عوارض مضری بر بدن انسان به دلیل گیاهی بودن وارد نمی كند. این محصول حاوی 60 عدد قرص كه از مواد و گیاهان سرتاسر دنیا كه بر رشد و بزرگ شدن آلت مردان موثر هستند تهیه شده است. این محصول تا كنون در ساتاسر دنیا با فروش بی سابقه خود توانسته مشتریان زیادی جذب كرده و مشكلات كوتاهی و كوچك بودن آلت مردان را حل نماید و باعث رشد آلت مردان شود. با مصرف روزانه این قرص ها آلت مردان كم كم شروع به رشد كرده و بزرگ تر و ضخیم تر می شود و مشكل كوچك بودن آلت از بین می رود.

مگنا آر ایكس به صورت طبیعی و بدون نیاز به استفاده از روشهای فیزیكی و داروهای شیمیایی پر خطر موجب افزایش سایز آلت تناسلی ، افزایش عملكرد نعوظ ، تحریك میل جنسی ، افزایش لذت ارگاسم ، افزایش مدت زمان رابطه جنسی و تقویت حس اعتماد به نفس در مردان شده كه در نهایت موجب رضایت مردان شده است. آلت تناسلی در مردان مانند هرعضله دیگری در بدن دارای تعداد زیادی سلول عضلانی قابل انعطاف و رگها و عروق خونی بی شمار می باشد كه در طول مدت استفاده از این محصول افزایش جریان خون در سلول های آلت تناسلی باعث افزایش تعداد و حجم عروق خونی و كشش سلولهای عظلانی آن شده كه این امر باعث افزایش كلی در طول ، قطر و اندازه اندام تناسلی در حالت نعوظ میگردد و همچنین افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان منجر به افزایش میل جنسی، افزایش لذت رابطه جنسی و افزایش حجم مایع منی در آنان می شود.

اضافه كردن 3 تا 7 سانتیمتر به آلت تناسلی با مصرف مگنا آر ایكس

نابغه مخترع +MAGNA RX:
در بسیاری از كشور ها تعداد بسیار زیادی دانشكده های پزشكی و تحقیقاتی و تیم های متخصص پزشكی با تست و آزمایش هایی با دقت بسیار بالا در لابراتوارهایپیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش كاملی از تایید اثر گذاری مگنا آر ایكس ارائه داده اند و بسیاری از پزشكان در سراسر دنیا این دارو را برای بزرگ كردن آلت های تناسلی مردانه كوچك تجویز می كنند. این محصول توسط دكتر جرج آگوایلارتولید شده است.

دكتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، كسی كه در طول سی سال بر روی بیش از 70000 بیمار كه دارای مشكلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی كرده است. او برای رفع مشكل كوتاهی آلت مردان فرمول گیاهی موثری اختراع و به ثبت رساند كه اكنون بعد از تغییرات جدیدتری برای اثر پذیری بیشتر این محصول با نام مگنا آر ایكس+ ارائه شده است.

او عضو دو كالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از 46 پزشك متخصص را به عهده دارد و همچنین در گذشته سمت مدیر كل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.
پس از سالها تحقیق و تفحص در كمتر از 5 سال پیش دكتر جورج آگوایلار از كشف یك فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این كشف اكنون به نام +MAGNA RX شناخته شده كه به راحتی در دستان شما قرار دارد. این محصول باعث افزایش طول و كلفتی آلت مردان می شود. و باعث بزرگتر شدن آلت شما به صورت دائمی و بدون بازگشت می شود

.

خصوصیات داروی 100% طبیعی و گیاهی مگنا آر ایكس:

1- داری فرمولاسیونی 100% گیاهی و جدید

2- می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریك جنسی خود را از بین ببرید , در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت كامل را ببرید.

3- پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

4- افزایش دادن سایز طول آلت مردان حداكثر تا7 سانتی متر و كلفتی تا1.7 الی 2 سانتیمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبی

5- افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه7 سانتی متر

6-دارای گواهی از FDA آمریكا و GMP اروپا

7- افزایش رقبت و لذت جنسی زن بخاطر افزایش سایز آلت مرد

8- افزایش دیر انزالی طبیعی در مردان

9- افزایش میل به رابطه و شق شدن آلت حتی بعد از انزال به صورت طبیعی

10-مكملی كه با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

11-با بالا بردن اعتماد به نفس شما درمقاربت, ایجاد حس آرامش روحی قبل و هنگام مقاربت و جلو گیری از انزال زود رس به شما و شریك جنسی شما بالاترین حس لذت را هدیه میدهد.

12-با بالا بردن زمان سفتی آلت و مدت زمان شق شدگی حتی بعد ازحالت نعوظ و تحریك جنسی باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ایجاد بالاترین لذت جنسی برای زنان می شود.

13-ارگاسم واقعی را به شریك جنسی شما هدیه می كند.

14-دیگر احتیاجی به مصرف داروهای شیمیای 100% مضر نخواهید داشت. این دارو باعث بالارفتن طپش قلب , سردرد , آلرژی و.... نمی شود.

15- دارویی جدید بدون عوارض جانبی و صد در صد گیاهی

16-هرآنچه شما برای یك مقاربت بدان فكر می كنید را یكجا دارد.

17-فقط برای چند هفته و دیدن اثرآن ابتدا این شما هستید كه حیرت زده می شوید.

18-قدرت و تمایلات جنسی شما را جند برابر میكند.

19-انحصارا دارای فرمولی هم برای قوی كردن توان جسمی و بالا بردن و فعال سازی میل جنسی و هم برای افزایش زمان نزدیكی برای رسیدن به ارگاسم واقعی و هم برای سفت كردن و سفت نگه داشتن آلت تناسلی در هنگام نزدیكی مخصوصن بعد از انزال و هم برای بزرگ كردن آلت تناسلی می باشد.

20- جلوگیری و درمان دائمی زود انزالی (انزال زود رس)

21- افزایش میل ، قدرت و كیفیت رابطه جنسی

22- ایجاد سفتی آلت در حالت نغوظ و ایجاد دیر انزالی بیشتر در مرد بدون استفاده از قرص یا اسپری دیر انزالی

23- جلوگیری از انزال زود رس و افزایش زمان نزدیكی و مقاربت.

24- بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ...

25-افزایش شق شدگی و سختی آلت تناسلی هنگام نعوظ و تحریك جنسی

26-تایید شده از طرف پزشكان و متخصصان و FDA آمریكا

27- تولید شده در مدرنترین لابراتوآرهای دنیا بوسیله پرسنل متخصص

28-تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و بدون هیچگونه عوارض جانبی

نمودار مصرف مگنا آر ایكس (برای دریافت حداكثر نتیجه):

نمودار زیر اثرگذاری مگنا آر ایكس را در طول مدت مصرف نشان می دهد. این نمودار از روی آزمایش های بالینی بر روی بیش از 10000 بیمار (ده هزار بیمار) از سراسر دنیا رسم شده است.

جدول تركیبات مگنا آر ایكس+:

نوع تركیبات و مقدار بكار رفته مواد در فرمول مگناركس كاملا انحصاری بوده و در نوع خود بی نظیر است. تركیبات بكار رفته در فرمول مگناركس كاملا طبیعی بوده و از بهترین نوع مواد خام دنیا تهیه شده است.

تشخیص مگنا آر ایكس نوع اصلی از نوع تقلبی :

خرید و مصرف تقلبی این محصول گذشته از نداشتن هیچ گونه اثر و فایده ای باعث ضرر مادی و روحی شده و موجب بیماری جسمانی نیز می شود. بنابر این تشخیص تقلبی یا اصل بودن این محصول تبدیل به موضوعی بسیار مهم و غیر قابل اجتناب در زمان خرید می گردد. در راستای همین امر و آگاه كردن مصرف كنندگان محترم از اصل یا تقلبی بودن محصول، نكاتی را گه به شما در تشخیص این موضوع كمك می كند به همراه تصاویری گویا در زیر آورده شده است. امید است كه بعد از مطالعه اقدام به خرید نموده و جدا از خرید محصولات بدون هولوگرام اجتناب كنید.

(عكس های زیر مربوط به محصول مگنا آر ایكس موجود در این فروشگاه می باشد)

(مگنا آر ایكس اصل آمریكا را از ما بخواهید)

(محصول اصل آمریكا همراه هولوگرام)

تمام محصولات كمپانی مگناركس از سال 2010 دارای هولوگرام اختصاصی این كمپانی می باشد. این هولوگرام كاملاً غیرقابل تقلید و سه بعدی بوده و رنگ پس زمینه آن یكی از تنهای رنگ بنفش می باشد كه برروی آن لوگوی اختصاصی مگناركس و در پس زمینه آن نام دكتر جورج آگوایلار حك شده است.

روش 1: درب قوطی نوع اصلی با شیرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده و بر روی آن نوشته زیر حك (نوشته) شده است.

SEALED FOR YOUR PROTECTION

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1o9jxz.jpg

روش 2: در داخل قوطی همراه 60 عدد قرص یك عدد رطوبت گیر سیلیكاژل قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/blh60shq0vy5.jpg

روش 3: بر روی قوطی مگنا آر ایكس اصلی شماره سریال ساخت و باركد محصول و همچنین تاریخ تولید و انقضاء قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/hgh2jhu.jpg

همچنین باركد محصول ما را می توانید در سایت زیر پیگیری نمایید تا از اصل بودن محصول ما مطمئن باشید.

http://www.gepir.org

روش 4: مگنا آر ایكس نوع اصلی دارای هولوگرام در قسمت كنار باركد می باشد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/4(1).png

روش 5: مگنا آر ایكس نوع اصلی به شكل كپسول نمی باشد بلكه به صورت قرص هایی است كه از لحاظ شكل مثل كپسول می باشند كه در شكل قسمت بالا نیز معلوم است. علت این امر به این دلیل است كه تولید محصولات تقلبی به شكل كپسول آسان است و بنابر این محصول اصلی به شكل قرص می باشد.

روش مصرف:

طبیعی است كه پتانسیل حداكثر رشد و نتایج مشاهده شده در افراد مختلف ممكن است متفاوت باشد و بستگی زیادی به سن ،وضعیت جسمانی، سابقه پزشكی و بهداشت عمومی فرد دارد لذا مطابق با هر نوع طرح مصرف نتایج به دست آمده بستگی زیادی به ثبات و ادامه استفاده از طرح مصرف انتخاب شده دارد.
هر چند كه این محصول ١٠٠% طبیعی و گیاهی بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر میباشد با این حال از مصرف بیش از حد توصیه شده خودداری نموده و یكی از طرح های پیشنهادی زیر را بعنوان طرح مصرف انتخاب نمایید.

زمان مورد نیاز برای گرفتن نتیجه كامل از این محصول دو تا چهار ماه بوده كه سن ، وضعیت جسمانی ، سابقه پزشكی و بهداشت عمومی فرد تعیین كننده طول دوره درمان وی میباشد.

+MAGNA RX فقط برای مردان بالای ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زیر ١٨ سال و بانوان ممنوع می باشد.
از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پایان دوره تعیین شده خودداری نمایید.

قرص ها را با توجه به جدول زیر مصرف نمایید و هر قرص را با یك لیوان آب میل نمایید.

بالای 40 سال

28 تا 40 سال

18 تا 28 سال

وزن بدن فرد

روزانه 4 عدد

روزانه 3 عدد

روزانه 2 عدد

تا 75 كیلوگرم

روزانه 4 عدد

روزانه 3 عدد

روزانه 2 عدد

75 تا 100 كیلوگرم

روزانه 4 عدد

روزانه 4 عدد

روزانه 4 عدد

بالای 100 كیلوگرم


قیمت : 135,000 تومان




محصولات اصل و با ضمات پس از فروش

کرم|اسپری|قرص|محرک جنسی|تاخیری - مگنا ...

کرم|اسپری|قرص|محرک جنسی|تاخیری - مگنا ار ایکس بزرگ كننده الت ... خرید افزایش دهنده سایز ا لت. ...

قرص مگنارکس MAGNA+RX|کرم کینگ سایز اصل ...

... آلت مردان،افزایش دائمی سایز آلت،قرص مگنا آر ایکس ... دهنده سایز آلت تناسلی، مگنا، مگنا ار ایکس ...

قرص مگنا ار ایکس

قرص مگنا ار ایکس - مگنا ار ایکس بزرگ کننده الت ... دهنده ... افزایش سایز آلت مگنا آر ایکس سفارش قرص ...

حجم دهنده آلت | فروشگاه شاپینگ

... بی رقیب در افزایش سایز آلت مردان. تنها مگنا آر ایکس ... آلت جنسی قرص های حجم دهنده و بلند کردن آلت ...

محصولات زناشوئی با مجوز از وزارت ...

مگنا ار ایکس افزایش سایز الت از 5 تا 12 ... دلیل انواع تقلبی از خرید این قرص ...

مگنا آر ایکس | سایت بلاگ

... سایز آلت شما افزایش پیدا نکرده و قرص ... سایز آلت مردان. تنها مگنا آر ایکس ... دهنده آلت مردان| افزایش ...

قرص مگنا ارایکس, قرص magna rx ,کپسول مگنا ...

قرص مگنا rx+ ... که تا کنون در زمینه افزایش سایز آلت تولید شده مگنا آر ایکس می ...

فروشگاه معتبر قرص مگنا آر ایکس یا ...

فروشگاه معتبر قرص مگنا آر ایکس یا ... بزرگ کردن آلت +magna RX مگنا ار ایکس ارزان افزایش دهنده سایز آلت ...

وب سایت رسمی گروه مدیکال پرانرژی ...

... کپسول مگنا آر ایکس ... قرص مگناآرایکس MagnaRX+ : برای افزایش سایز آلت تناسلی ... حجم دهنده آلت - ...

قرص افزایش سایز و بزرگ کننده مگنارکس

قرص مگنا ر کس MagnaRX+: برای افزایش سایز آلت تناسلی ... در افزایش سایز آلت مردان. تنها مگنا آر ایکس نوع ...

داروی گیاهی بزرگ کننده الت – قرص ...

... سایز آلت شما افزایش پیدا نکرده و قرص ... سایز آلت مردان. تنها مگنا آر ایکس ... افزایش دهنده سایز آلت ...


EXrozblog.comEX
پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 298 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391 ساعت: 11:29:

توضیحات مختصر : این قرص , مکمل گیاهی برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی اضافی بدن میباشد که بدون هیچگونه عوارض جانبی شما را به نتیجه دلخواه خواهد رساند.

تصویری از محصول مورد نظر :


توضیحات کامل درباره محصول را مطالعه کنید :

شماره ی مجو ز QWSZZi (2003) No. 016
استاندارد Q/ZXT01-2004
محصولی از کمپانی H.K EAST PIONEER TRADING CO. LTD
ساخت هنگ کنگ Hong Kong
رده مصرف مردان ، زنان
محتویات 60 عدد قرص 300 میلی گرمی



کپسول لاغری مجیک اسلیم از بهترین کپسول های لاغری در دنیا می باشد . این مکمل های لاغری به اندازه ای سریع در دنیا مشهور شد که حتی شرکت سازنده این کپسول ها را به حیرت داشت ، این کپسول ها به علت اینکه کاملا از مواد گیاهی کمیاب و طبیعی ساخته و تولید شده اند کاملا بی خطر و بدون ضرر برای سلامتی انسان هستند.
بعضی از افراد کپسول های مجیک اسلیم را با نام قرص لاغری مجیک اسلیم هم می شناسند که در اصل کپسول هستند . برای لاغری موضعی و همچنین کشیدن و جمع کردن پوست بسیار موثر و عالی می باشد . همچنین این کپسول ها یک چربی سوز عالی با فرمول علمی و موثر به شمار می رود . لاغری سریع و راحت دیگر برای بعضی ها افسانه نیست چون می توانید از یک مکمل غذایی بسیار موثر و بدون عوارض استفاده کنید .

EXrozblog.comEX
قرص های لاغری مجیک

توضیحات مختصر : این قرص , مکمل گیاهی برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی اضافی بدن میباشد که بدون هیچگونه عوارض جانبی شما را به نتیجه دلخواه خواهد رساند.

تصویری از محصول مورد نظر :


توضیحات کامل درباره محصول را مطالعه کنید :

شماره ی مجو ز QWSZZi (2003) No. 016
استاندارد Q/ZXT01-2004
محصولی از کمپانی H.K EAST PIONEER TRADING CO. LTD
ساخت هنگ کنگ Hong Kong
رده مصرف مردان ، زنان
محتویات 60 عدد قرص 300 میلی گرمی



کپسول لاغری مجیک اسلیم از بهترین کپسول های لاغری در دنیا می باشد . این مکمل های لاغری به اندازه ای سریع در دنیا مشهور شد که حتی شرکت سازنده این کپسول ها را به حیرت داشت ، این کپسول ها به علت اینکه کاملا از مواد گیاهی کمیاب و طبیعی ساخته و تولید شده اند کاملا بی خطر و بدون ضرر برای سلامتی انسان هستند.
بعضی از افراد کپسول های مجیک اسلیم را با نام قرص لاغری مجیک اسلیم هم می شناسند که در اصل کپسول هستند . برای لاغری موضعی و همچنین کشیدن و جمع کردن پوست بسیار موثر و عالی می باشد . همچنین این کپسول ها یک چربی سوز عالی با فرمول علمی و موثر به شمار می رود . لاغری سریع و راحت دیگر برای بعضی ها افسانه نیست چون می توانید از یک مکمل غذایی بسیار موثر و بدون عوارض استفاده کنید .



عملکرد قرص لاغری مجیک اسلیم :
استفاده منظم و همراه با اب کپسولهای لاغری مجیک اسلیم می تواند چربی های اضافه در بدن را کاهش و سم های موجود در سلول های بدن را دفع کند و همچنین برطرف کننده کامل تورم ها می باشد . لاغری و متعادل کردن بدن بدون بازگشت به حالت قبل و همچنین دفع موثر چربی ها از مضایای کپسول های لاغری مجیک اسلیم است . با داشتن پوستی نرم و لطیف ، صاف و سفت دیگر مشکلی نخواهید داشت .


عملکرد کپسول و درجه تاثیر گذاری :
از آنجایی که اجزای سازنده ی کپسول MAGIC SLIM از گیاهان بوده این کپسول کاملا طبیعی می باشد . همچنین ترکیبات فراوری شده این کپسول به گونه ای می باشد که با تنظیم کردن ترشحات داخل بدن و کاهش جذب انرژی دریافتی ، از ایجاد چربی اضافی جلوگیری کرده و با دفع زوائد سوخت وساز بدن ، باعث کاهش وزن می شود و در نهایت اندامی مناسب و وزنی متعادل را برای شما به ارمغان می آورد.
این کپسولهای لاغری ، قرص نیستند بلکه مکمل غذایی هستند و باید همراه غذا استفاده شوند و عناصر تشکیل دهنده آن کاملا گیاهی بوده ، که مواد تشکیل دهنده ان در زیر آمده است .

اجزای ترکیبی کپسول های لاغری مجیک اسلیم : افشره ی زنبورعسل ، سیب زمینی شیرین چینی ، جلبک دریایی، دانه سدر و فیبر های رژیمی .




در صورت داشتن سوال در مورد محصول یا توضیحات بیشتر , محصول را سفارش دهید تا فروشنده با شما تماس بگیرید و شما را راهنمایی کند.

روش های خرید و پرداخت مبلغ محصول :
1. خرید پستی : در این روش شما ابتدا محصول سفارش داده خود را درب منزل از مامور پست تحویل خواهید گرفت و سپس مبلغ آن را به مامور تحویل میدهید.
2.خرید نقدی ( واریز کارت به کارت یا پرداخت آنلاین ) : ابتدا شما مبلغ محصول را به حساب فروشنده واریز نموده سپس محصول مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.
نکته مهم در خرید نقدی : در خرید نقدی علاوه بر دریافت تخفیف , ارسال محصول رایگان نیز میباشد.



ویژگی های منحصر به فرد محصول :

بهترین محصول کاهش دهنده اشتها وچربی سوزقوی
کپسول لاغری مجیک اسلیم بدون هیچگونه عوارض
کاملا گیاهی و طبیعی
لاغر کردن بدن بدون برگشت به حالت قبل
برطرف کننده سموم و تورم های بدن
ارسال به تمام نقاط ایران و دریافت مبلغ پس از تحویل کالا
در صورت خرید نقدی ارسال رایگان میباشد

راهنمای خرید محصول :
گام اول : روی دکمه خرید پستی کلید کنید.
گام دوم : فرم سفارش محصول را پر کنید و دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید.
توجه : لطفا در وارد کردن مشخصات فردی خود دقت لازم را داشته باشید.

قیمت : 56,500 تومان





چای لاغری دکتر سینا و دکتر جیمز

چای لاغری دکتر سینا و دکتر جیمز از بهترین نوع چایی های لاغری می باشند که کاملا بدون عوارض و ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم

کپسول لاغری مجیک اسلیم | تا 8 کیلو گرم در ماه لاغر شوید - آریکان مارکت نماینده رسمی پخش ...

موثرترین داروی لاغری طبیعی گیاهی ...

خدمات » خدمات پزشكی موثرترین داروی ... آگهی های کپسول مجیک اسلیم

قرص(کپسول) لاغری مجیک اسلیم اصل MAGIC ...

قرص مجیک،کپسول مجیک،قرص مجیک اسلیم،کپسول مجیک اسلیم،کپسول،قرص،مجیک،مجیک اسلیم،قرص لاغری ...

مجیک اسلیم - کپسول های چاقی ولاغری

صفحه اصلی:: مجیک اسلیم . Magic Slim . لاغریجادوئیبامجیکاسلیم. نام محصول : ( قرص ) کپسول لاغری Magic Slim ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم

کپسول لاغری مجیک اسلیم,-درمان قطعی ریزش مو ماساژور سر استیممویت -AcDelcoباطری اصل امریکا -بند ...

( قرص ) کپسول لاغری Magic Slim مجیک اسلیم اصل

نام محصول : ( قرص ) کپسول لاغری Magic Slim مجیک اسلیم اصل درجه کیفیت : جنس درجه یک R شماره ی مجوز ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم - کپسول لاغری ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم - - کپسول لاغری مجیک اسلیم

کاهش وزن در 1ماه-8کیلو - روز بازار ...

مجیک اسلیم با جدیدترین نسل طبیعی مکمل ها ترکیب شده ویك منبع پر قدرت سوخت چربی بهره مند از ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم سبز - فروشگاه ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم سبز ۷۵۰,۰۰۰ ریال: كپسول لاغری ریلاكر relacore ۸۰۰,۰۰۰ ریال: کپسول لاغری ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم اصل

مجیک اسلیم پس از سالها افتخار دارد یکی از بهترین کپسول های لاغری ، در دنیا شناخته شود این ...

مجیک اسلیم - eforosh.com - درج آگهی رایگان ...

کپسول مجیک اسلیم; مجیک اسلیم اصل; عوارض قرص مجیک اسلیم; گن لاغری مجیک اسلیم; قرص لاغری مجیک اسلیم

مجیک اسلیم & سوپر اسلیم & اکستریم ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم قرمز - جدید. کاهش وزن حداقل 10 کیلو گرم در یک دوره با کپسول لاغری گیاهی ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم اصل

مجیک اسلیم پس از سالها افتخار دارد یکی از بهترین کپسول های ل

فروشگاه لاغری و تناسب اندام اسلیم ...

کپسول لاغری مجیک اسلیم سبز ۷۵۰,۰۰۰ ریال: كپسول لاغری ریلاكر relacore ۸۰۰,۰۰۰ ریال: کپسول لاغری ...

آفتاب فردا - کپسول لاغری مجیک اسلیم ...


پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 317 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 11:51:

لاغری نچرال مکس اسلیمینگ آمریکا

كپسول لاغری مكس نچرال اسلیمینگ

معرفی محصول :

كشور سازنده :آمریكا

تعداد محصول:50عدد در دو بسته 25 عددی

كاهش وزن: 7-15 كیلو گرم در یك دوره مصرف

كاهش وزن حداقل6-7 كیلو گرم در یك ماه و با مصرف یك دوره دوماهه كاهش وزن حداقل 15 كیلو را خواهید داشت. تركیبات این كپسول به گونه ای می باشد كه با تنظیم كردن ترشحات داخل بدن و كاهش جذب انرژی دریافتی از ایجاد چربی اضافی جلوگیری كرده و با دفع زوائد سوخت و ساز بدن به شكل معجزه آسایی باعث كاهش وزنتان می شود و در نهایت اندامی مناسب، پوستی لطیف ، صاف و سفت و وزنی متعادل را برای شما به ارمغان می آورد.كاهش چربی های اضافه ، دفع سم های موجود در سلول های بدن و برطرف كردن كامل تورم ها از عمل كردهای این محصول است.
همچنین دفع موثر چربی ها وجمع كردن پوست بدن ومتعادل كردن بدن بدون بازگشت به حالت قبل.

EXrozblog.comEX
لاغری نچرال مکس اسلیمینگ آمریکا

كپسول لاغری مكس نچرال اسلیمینگ

معرفی محصول :

كشور سازنده :آمریكا

تعداد محصول:50عدد در دو بسته 25 عددی

كاهش وزن: 7-15 كیلو گرم در یك دوره مصرف

كاهش وزن حداقل6-7 كیلو گرم در یك ماه و با مصرف یك دوره دوماهه كاهش وزن حداقل 15 كیلو را خواهید داشت. تركیبات این كپسول به گونه ای می باشد كه با تنظیم كردن ترشحات داخل بدن و كاهش جذب انرژی دریافتی از ایجاد چربی اضافی جلوگیری كرده و با دفع زوائد سوخت و ساز بدن به شكل معجزه آسایی باعث كاهش وزنتان می شود و در نهایت اندامی مناسب، پوستی لطیف ، صاف و سفت و وزنی متعادل را برای شما به ارمغان می آورد.كاهش چربی های اضافه ، دفع سم های موجود در سلول های بدن و برطرف كردن كامل تورم ها از عمل كردهای این محصول است.
همچنین دفع موثر چربی ها وجمع كردن پوست بدن ومتعادل كردن بدن بدون بازگشت به حالت قبل.

تركیبات : تركیبات اصلی این دارو عبارتند از گیاه جینسینگ كره ای-پودر جوانه گندم-فیبر سیب زمینی شیرین

خواص تركیبات:

گیاه جینسینگ:موثر در بالابردن سوخت و ساز بدن

فیبر سیب زمینی شیرین:

Cyamoposis صمغ، آمور كه می‌تواند آب را جذب كند
پس از مصرف بلافاصله موثر بوده و سبب كاهش اشتها و كاهش جذب كلسترول و چربی نوع بد می‌گردد .
بر متابولیسم چربی ها موثر بوده و باعث افزایش چربی سوزی می‌گردد .

پودر جوانه گندم:موثر در تقویت بدن و از بین بردن ضعف بنیه جسمی

طریقه مصرف:روزانه یك عدد نیم ساعت قبل از صبحانه به همراه 2 لیوان آب

نكات مصرفی:نوشیدن روزانه حداقل 2 لیتر آب ,بالا بردن میزان مصرف سبزیجات و میوه جات وكاهش مصرف مواد كربو هیدراتی شامل برنج ماكارونی و نان

عوارض :تا كنون هیچ عوارضی از این دارو گزارش نشده است

موارد منع مصرف :
افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال
افراد با بیماریهای خاص قلبی – فشار خون بالا- نارسائیهای كلیوی – خانمهای باردار و شیرده مجاز به مصرف این دارو نمیباشند

داروی لاغری كه تا به حال هیچ مشتری و مصرف كننده ای را از خود ناراضی نگه نداشته است

پس با اطمینان خرید كرده و مصرف نمایید

قیمت : 58,500 تومان


کپسول مکس نچرال اسلیمینگ Max slimming

کپسول مکس نچرال اسلیمینگ Natural Max Slimming ... کپسول لاغری نچرال مکس; میکس نچرال; کپسول اسلمینگ

توصیه گوگل : - لاغری نچرال مکس ...

مکس نچرال; natural max slimming capsule... اسلیمینگ; اسلمینگ; کپسول اسلیمینگ; کپسول slimming; اسلیمینگ; slimming

مکمل های لاغری - چاقی بدنسازی - قرص ...

مکس نچرال; natural max slimming capsule... اسلیمینگ; اسلمینگ; کپسول اسلیمینگ; کپسول slimming; اسلیمینگ; slimming

توصیه گوگل : - سایت خرید فروش مکمل ...

... مایع 100000 بیوتچ L-Caitine biotech لاغری نچرال مکس ... قرص لاغری بوتانیکال اسلمینگ; بوتانیکال; قرص ...

توصیه گوگل :

... Elite 12 گینر هایپر مس 5000 بیوتچ Hyper Mass biotech ال کارنیتین مایع 100000 بیوتچ L-Caitine biotech لاغری نچرال مکس ...

نمایندگی مکمل های غذایی مجاز - خرید ...

نچرال مکس اسلیمینگ natural max slimming بوتانیکال اسلیمینگ botanical slimming شنگ یوآن فانگ sheng uan fang

بوتانیکال اسلیمینگ لاغری MZT botanical slimming

لاغری و چربی سوز نچرال مکس اسلیمینگ natural max slimming ... botanical slimming قرص چاقی; اسلمینگ; اکسی الایت; اسلیمینگ ...

فروشگاه مکمل های غذایی اورجینال ...

بوتانیکال اسلمینگ. مدیریت 09124771101 عملکرد ... نچرال مکس اسلیمینگ natural max slimming بوتانیکال ...

کهکشان خیال||ال یا V

نچرال مکس اسلیمینگ natural max slimming بوتانیکال اسلیمینگ botanical slimming شنگ یوآن فانگ sheng uan fang

ورزشهای بدنسازی برای زود انزالی

... مایع 100000 بیوتچ L-Caitine biotech لاغری نچرال مکس ... قرص لاغری بوتانیکال اسلمینگ; بوتانیکال; قرص ...


پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 321 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 11:46:



بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا) این روزها در صدر جدول فروش داروهای لاغری در جهان قرار دارد. پدیده ای شگفت انگیز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان . محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان . فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرف شما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد



عملکرد محصول
1.کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهای کاذب ناشی از استرس و هیجانات اثرگذاری سریع و مستقیم بر روی چربیهای انباشده شده در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم – پهلو – بازو- ران کشیدن
2.جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست دفع سموم و مواد زاید از بدن
3. مانع جذب قند و چربی اضافی هنگام صرف غذا بالا بردن سوخت و ساز بدن ( متابولیسم) بسیار مناسب برای افرادی که قادر به ورزش نیستند.

EXrozblog.comEX
لاغری بوتانیكال اسلیمینگ


بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا) این روزها در صدر جدول فروش داروهای لاغری در جهان قرار دارد. پدیده ای شگفت انگیز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان . محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان . فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرف شما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد



عملکرد محصول
1.کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهای کاذب ناشی از استرس و هیجانات اثرگذاری سریع و مستقیم بر روی چربیهای انباشده شده در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم – پهلو – بازو- ران کشیدن
2.جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست دفع سموم و مواد زاید از بدن
3. مانع جذب قند و چربی اضافی هنگام صرف غذا بالا بردن سوخت و ساز بدن ( متابولیسم) بسیار مناسب برای افرادی که قادر به ورزش نیستند.




خصوصیات
بوتانیکال اسلیمینگ به صورت (Soft Jel)
محتوای جعبه 30 عدد میباشد.
ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب رساندن به دیگر اندامهای بدن است.با مصرف منظم یکماه بوتانیکال همراه با نوشیدن آب فراوان که ضروری می باشد 5-10 کیلو کاهش وزن خواهید داشت .

مصرف ژل لاغری اسلیمینگ به همراه استفاده از بوتانیکال نتایج شگفت انگیزی در پی خواهد داشت.




طرز مصرف
روزانه نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه یک عدد( Soft Jel) میل شود . بهتر است بعد از مصرف یک لیوان آب جوشیده ولرم میل شود. مصرف مولتی ویتامین و مکمل آهن و همچنین روزانه 2 لیتر آب ضروری است .


موارد منع مصرف
افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال
افراد با بیماریهای خاص قلبی – فشار خون بالا- نارسائیهای کلیوی – خانمهای باردار و شیرده مجاز به مصرف این دارو نمیباشند .
تا کنون هیچگونه عارضه جانبی از مصرف این دارو گزارش نشده



هشدار ,هشدار

توجه داشته باشید که نمونه تقلبی این محصول با قیمت پایین تر در سطح بازار و یا سایت های اینترنتی قابل تهیه می باشد
اصل این محصول به صورت سافت ژل یوده و حروف MZT بر روی آن نوشته شده است.
حتما در اصل بودن محصول خود مطمئن باشید .

قیمت : 69,500 تومان


لاغری و چربی سوز بوتانیکال اسلیمینگ ...

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

بوتانیکال اسلیمینگ - فروشگاه ...

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

فروشگاه مکمل های غذایی اورجینال ...

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

مکمل های لاغری - چاقی بدنسازی ...

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

فروش ژل لاغری | خرید اینترنتی

... 01/28ژل لاغری اسلیمینگ مودنمایندگی مکمل های غذایی مجاز - خرید فروش - بوتانیکال اسلیمینگ سافت ژل ...

بوتانیکال اسلیمینگ لاغری MZT botanical slimming

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

Optimum Serious Mass اپتیموم سیریوس مس - خرید ...

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

Optimum Serious Mass اپتیموم سیریوس مس

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد.

فروشگاه محمد - مکمل غذایی ورزشی ...

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

توصیه گوگل : - سایت خرید فروش مکمل ...

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

توصیه گوگل : - کسی از قرص بوتانیکال ...

... چربی سوز slim me botanical slimming قیمت سافت ژل ... به وزن 093511626400935116264009351162640 سافت ژل های لاغری بوتانیکال ...

توصیه گوگل :

هر قوطی محتوی 30 عدد سافت ژل بوتانیکال اسلیمینگ می‌باشد. ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب ...

سایت , خرید , فروش , مکمل , غذایی ...


پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 286 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 11:27:

لاغری بوتانیكال اسلیمینگ


بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا) این روزها در صدر جدول فروش داروهای لاغری در جهان قرار دارد. پدیده ای شگفت انگیز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان . محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان . فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرف شما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد



عملکرد محصول
1.کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهای کاذب ناشی از استرس و هیجانات اثرگذاری سریع و مستقیم بر روی چربیهای انباشده شده در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم – پهلو – بازو- ران کشیدن
2.جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست دفع سموم و مواد زاید از بدن
3. مانع جذب قند و چربی اضافی هنگام صرف غذا بالا بردن سوخت و ساز بدن ( متابولیسم) بسیار مناسب برای افرادی که قادر به ورزش نیستند.




EXrozblog.comEX
لاغری بوتانیكال اسلیمینگ


بوتانیکال اسلیمینگ (اسپانیا) این روزها در صدر جدول فروش داروهای لاغری در جهان قرار دارد. پدیده ای شگفت انگیز که شما با استفاده از آن ابتدا از کاهش سایزتان تعجب خواهید کرد تا از کاهش وزنتان . محصولی ویژه حتی مخصوص استفاده برای آقایان . فرمول این محصول به قدری قدرتمند است که پس از سومین روز مصرف شما تغییرات را به خوبی احساس خواهید کرد



عملکرد محصول
1.کاهش اشتها و کنترل آن خصوصاً اشتهای کاذب ناشی از استرس و هیجانات اثرگذاری سریع و مستقیم بر روی چربیهای انباشده شده در نواحی مختلف بدن به خصوص شکم – پهلو – بازو- ران کشیدن
2.جمع کردن پوست بدن و صورت و ممانعت از شل شدن و افتادگی پوست دفع سموم و مواد زاید از بدن
3. مانع جذب قند و چربی اضافی هنگام صرف غذا بالا بردن سوخت و ساز بدن ( متابولیسم) بسیار مناسب برای افرادی که قادر به ورزش نیستند.




خصوصیات
بوتانیکال اسلیمینگ به صورت (Soft Jel)
محتوای جعبه 30 عدد میباشد.
ترکیبات آن کاملاً گیاهی و مانع آسیب رساندن به دیگر اندامهای بدن است.با مصرف منظم یکماه بوتانیکال همراه با نوشیدن آب فراوان که ضروری می باشد 5-10 کیلو کاهش وزن خواهید داشت .

مصرف ژل لاغری اسلیمینگ به همراه استفاده از بوتانیکال نتایج شگفت انگیزی در پی خواهد داشت.




طرز مصرف
روزانه نیم ساعت قبل یا بعد از صبحانه یک عدد( Soft Jel) میل شود . بهتر است بعد از مصرف یک لیوان آب جوشیده ولرم میل شود. مصرف مولتی ویتامین و مکمل آهن و همچنین روزانه 2 لیتر آب ضروری است .


موارد منع مصرف
افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال
افراد با بیماریهای خاص قلبی – فشار خون بالا- نارسائیهای کلیوی – خانمهای باردار و شیرده مجاز به مصرف این دارو نمیباشند .
تا کنون هیچگونه عارضه جانبی از مصرف این دارو گزارش نشده



هشدار ,هشدار

توجه داشته باشید که نمونه تقلبی این محصول با قیمت پایین تر در سطح بازار و یا سایت های اینترنتی قابل تهیه می باشد
اصل این محصول به صورت سافت ژل یوده و حروف MZT بر روی آن نوشته شده است.
حتما در اصل بودن محصول خود مطمئن باشید .

قیمت : 69,500 تومان





توکان | قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ ...

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ botanical ***** Mashop ...

آفتاب فردا - قرص لاغری بوتانیکال ...

- قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ botanical ... Mashop ***** فروشگاه اینترنتی ما شاپ نماینده ...

Medical Tourism - آگهی رایگان و تبلیغات ...

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ... گردشگری پزشکی; گردشگری سلامت; گردشگری کوش اداسی; لوکوپوک

Health Tourism - آگهی رایگان و تبلیغات ...

قرص slimming; بهترین قرص لاغری; بوتانیکال اسلیمینگ; قرص لاغری مجیک اسلیم; قرص wAM; اسلیمینگ

Faraz-teb.com Site Info - Alexa the Web Information Company

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ: 1.27: 16: 27: بهترین قرص برای لاغری: 1.24: 12: 40: micro force: 1.07: 14: 35: relacore: 1.06: 21

قرص لاغری اسلیمینگ بوتانیکال دکتر ...

کپسول و قرص بوتانیکال اسلیمینگ آبی و سبز و لاغری دکتر جیمز 100% تضمینی

توصیه گوگل : - کسی از قرص بوتانیکال ...

توصیه گوگل : - کسی از قرص بوتانیکال لاغری استفاده کرده است - negatives, partials, rep targeting, rest-pause, set giant up ...

قرص لاغری - eforosh.com - درج آگهی رایگان ...

قرص لاغری بوتانیکال; قرص لاغری تضمینی; قویترین قرص لاغری; قرص لاغری باسن; قرص لاغری اکستریم

فروشگاه اینترنتی محصولات زیبایی و ...

كپسول لاغری ریلاكر relacore ۸۰۰,۰۰۰ ریال: قرص های لاغری بوتانیکال اسلیمینگ ۶۰۰,۰۰۰ ریال

مضرات قرص فارماتون

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ... بوتانیکال 09124771101. بوتانیکالز. بوتانیکال اسلیمینگ سافت ژل 09124771101

قرص لاغری slimming - eforosh.com - درج آگهی ...

قرص لاغری بوتانیکال; قرص لاغری اسلیمینگ; قرص لاغری sanzi; قرص لاغری ژاپنی; خرید قرص لاغری

فراز طب

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ Botanical Sliming ساخت اسپانیا موجود در انبار: ۶۰,۰۰۰ تومان

توصیه گوگل :

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ... بوتانیکال 09124771101. بوتانیکالز. بوتانیکال اسلیمینگ سافت ژل 09124771101

فروشگاه مکمل های غذایی اورجینال ...

قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ... بوتانیکال 09124771101. بوتانیکالز. بوتانیکال اسلیمینگ سافت ژل 09124771101

توصیه گوگل : - پک لاغری بوتانیکال ...

قرص لاغری و چربی سوز تینوئیت رتاد Tenuate Retad کپسول لاغری گیاهی شنگ یوان فانگ Sheng Yuan Fang گینر هارد ...

نمایندگی مکمل های غذایی مجاز - خرید ...

قرص لاغری و چربی سوز چیترز ریلایف cheaters relief ... پک جدید لاغری بوتانیکال اسلیمینگ BOTANICAL (7)

فروشگاه چربی سوز و ضد اشتها و لاغری


پارتیزان عشق...
ما را در سایت پارتیزان عشق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هستی من danhill بازدید : 314 تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1391 ساعت: 11:19: